לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

12/2008

לימוד טקטיקה בסרטוני חיל האוויר


לפני שנתיים הצגתי כאן סרטי תקיפה של חיל האוויר במלחמת לבנון השניה בהם נראים משגרי רקטות נתקפים אחרי שיגור ושאלתי למה אנחנו לא פוגעים בהם קודם.

היום הפיץ חיל האוויר סרטון בו מוצגים משגרי רקטות לפני שיגור. אחד המשגרים יורה ולאחר מכן שני האחרים מותקפים ומושמדים:



אין ספק, כבוד למגזר. מצד שני, נדמה לי שהצבא מעביר פה שיעורים בטקטיקה לצד השני. הצבא בעצם אומר לחמאס - תגידו, אתם מפגרים? אנחנו צריכים ללמד אתכם איך לעבוד? אתם רוצים את זה במילים פשוטות? בבקשה: או שתכוונו את כל המשגרים לאותו זמן, או שלא תציבו אותם זה לצד זה. הנה, תראו, התוצאה פה היא 2:1 לטובתנו. שזה לא יקרה לכם עוד פעם, אה?

נכתב על ידי , 31/12/2008 18:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על MeeZoog ופיתוח פיצ'רים


לא מזמן יצאתי פה בקריאה לא לפתח פיצ'רים והנה באה המציאות ונותנת לי סטירה קלה.

Pownce מקפלים את העסק ומצטרפים ל-SixApart. השירות היה אמור לתת חוויה משדרגת לטוויטר ולאפשר לאנשים לעדכן את החברים שלהם בתמונות, סרטונים וכו' ולא רק באמצעות מסרי טקסט קצרים. אלא ש-Pownce לא הצליח להמריא והוא עכשיו נסגר כשירות עצמאי ויוצע מחדש, ככל הנראה, כפיצ'ר בתוך VOX או TypePad, פלטפורמות הבלוגים של SixApart.
במקביל מתפרסמות שמועות על עסקת רכישה, שאולי בוטלה בינתיים, בין טוויטר לפייסבוק. אפשר להבין את זה: עדכוני הסטטוס של פייסבוק חופפים לטוויטים של טוויטר, הם גם יכולים להיות מקושרים זה לזה, אבל החוויה לא מלאה, כי לא ניתן למשל להגיב לעדכון בפייסבוק באופן שישלח תגובה גם בטוויטר.

אז אולי כדאי לפתח פיצ'רים מתוך תקווה שבסוף מישהו מהגדולים יקנה אותך? אין לי תשובה לזה. בינתיים צץ לו מיזם ישראלי חדש, MeeZoog, שאמור להיות רשת חברתית שמיועדת להיכרויות. הבשורה הגדולה של MeeZoog היא אלגוריתם שמודד את טיב הקשר בינך לבין אנשים אחרים על מנת לתת להם דירוג אמינות. מעיין כהן מסבירה את זה בדה מרקר. אני מבין קטן מאוד באתרי הכרויות, אבל אני מרגיש שהאלגוריתם הזה הוא לא סיבה מספקת לעבור מאתרים אחרים. אם כבר, זה פיצ'ר שיכול להשתלב יפה ברשתות חברתיות אחרות ולאו דווקא בתחום ההיכרויות. LinkedIn יכולים לעשות שימוש באלגוריתם הזה כדי לדרג מועמדים לעבודה, על בסיס הקשר שלהם לאנשים שמוכרים לך. MeeZoog לא מגדירים את עצמם כפיצ'ר בטקסטים שמופיעים באתר שלהם, אבל אני מקווה שהם כן חושבים בכיוון.

והערה לגבי השם: MeeZoog זה שם מגניב לאוזניים ישראליות, אבל אני תוהה אם לאמריקאים זה לא ישמע קרוב מדי ל-misogyny ואז, איך לומר, זה לא ממש שם מוצלח לאתר היכרויות...
נכתב על ידי , 2/12/2008 13:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)