לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

3/2006

זעם


אז ככה מרגיש זעם?

תסלחו לי על הביטוי, אבל בארבע וחצי השנים האחרונות אני אוכל לא מעט %^&. הזהות שנוצרה בין "היריב" ל"ישרא-בלוג" עשתה הרבה דברים טובים לישרא, אני חושב, אבל ליריב היא עשתה הרבה דברים רעים.

קיללו אותי, איחלו למותי, איימו עליי בתביעות משפטיות, הטרידו אותי בטלפון, כל מיני. היה לי עור עבה עוד לפני ישרא-בלוג, אבל אין ספק שנוספו לו כמה סנטימטרים מאז אוגוסט 2001.

לפעמים חבל לי על זה, כי אטימות רגשית זה לא להיט. כי אולי כדאי היה שאני אזדעזע ממה שקורה במחסומים. אולי היה כדאי שאתעצבן ממש פעם אחת בחיים שלי, אבל ממש. מצחיק, רק אתמול נשאלתי איך זה לא קרה.

אז הנה, זה קרה. זעם. אני מרגיש את זה מאחורי העצם הזו, איך קוראים אותה, זו שעליה לוחצים בהחייאה. אני מרגיש את זה בבית החזה. בסה"כ ילדה שקראה לי עבד של האקס שלה (לא צריך להיות מעל גיל 25 כדי שהחבר שלך לשעבר יהיה אקס?), שאני משתף איתו פעולה נגדה, איימה עליי בתביעה וכאלה. לא הבנתי בינתיים למה, אבל העובדות לא משנות במקרים האלה. אני בד"כ מתעלם ומנפנף את זה מעליי. אבל הנה, זעם. לא נעים. תחושה מעצבנת.
נכתב על ידי , 31/3/2006 01:02  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדור הבא


כולם יולדים מסביבי לאחרונה ואני מסתכל על התינוקות האלה וחושב לעצמי, שעם כל חוסר האונים שהם מפגינים עכשיו (התינוקות, למרות שגם ההורים חסרי אונים) - הם הולכים להכניס אותנו בכיס הקטן.

ככל שהזמן מתקדם, הילדים פחות מסתמכים על ההורים שלהם בכל מה שקשור לחינוך. הילד שלי, אם יהיה, לא יבוא אליי לשאול איך באים ילדים לעולם, הוא יחפש בגוגל. או במנוע החיפוש שיהיה אז.

וזה עוד דבר - אני לא חושב שהפער בין הדורות ישתנה. ההורים שלי לא מבינים בדיוק מה אני עושה בעבודה, כמו שסבא וסבתא שלי לא הבינו בדיוק מה אבא שלי עשה בעבודה. עם כל זה שאני מבין מה זה אינטרנט וטכנולוגיה, אני אדע פחות ככל שהשנים יעברו, עד שגם אני אגיע לנקודה שאני לא מבין כלום. אנחנו אולי חיים תחת אשליה שאנחנו שייכים לעידן הטכנולוגי, שאנחנו מתמצאים במה שקורה. זה נכון לעכשיו, אבל זה לא יהיה נכון לאחר כך.

אני כבר רואה את עצמי מסביר לילד שאבא שלו פעם ייסד את אתר הבלוגים הישראלי. הוא יסתכל עליי בחמלה ויגיד לי שאעזוב אותו בסבתאשלו, בלוגים זה פאסה, מי יכול לחשוב היום שאנשים פעם ממש היו צריכים לכתוב את המחשבות שלהם, להזדהות עם שם משתמש, סיסמה, ללחוץ על כפתור. איפה אתה חי, אבא, איפה?
נכתב על ידי , 29/3/2006 21:58  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דרושים מתכנתים


אני מחפש מתכנתים שמוכנים לעבוד עבור שכר בסיס נמוך וחלוקת רווחים. מסמך איפיון מפורט ועיצוב גרפי יהיו מוכנים, העבודה הנדרשת היא ליישם אותם. חוש אסתטי הוא חובה, אתם צריכים לדעת לבנות טופס שיהיה ברור למשתמש. כל הפרוייקטים מיועדים להיקף שימוש נרחב, כך שאם ביצעתם פרוייקטים בהיקף גדול (ישרא-בלוג, לדוגמה) - זה יתרון. הפרוייקטים אמורים להיכנס לעבודה אחרי פסח. לגבי תשלום: אני יכול לשלם משכורת, אבל מעדיף לשלם תמורת חשבונית.

אני אענה למי שאחשוב שמתאים לתפקיד ואתאר את הפרוייקט/ים, כך שתוכלו להגיד בשלב הזה כמה שכר בסיס אתם רוצים וכמה אחוזים מהרווחים. אני מאמין בכל הפרוייקטים האלה, אבל לא יכול להרשות לעצמי שכר מתכנת, לכן אני מציע חלוקת רווחים.

מי שמעוניין מוזמן לפנות אליי למייל [email protected] עם פרטים על ידע וניסיון. נא לציין לאיזה פרוייקט אתם פונים.

פרוייקט: blogextra
היקף פרוייקט למתכנת מיומן: 50-100 שעות
כלים: ASP/ ASP.NET מול MySQL

פרוייקט: datacomp
היקף פרוייקט למתכנת מיומן: 200 שעות
כלים: ASP/ ASP.NET מול MySQL

פרוייקט: webservices
היקף פרוייקט למתכנת מיומן: 100 שעות
כלים: ASP.NET מול MySQL
נדרש ניסיון קודם ב-web services ושימוש ב-API של REST/SOAP.
נכתב על ידי , 28/3/2006 02:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)