לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

4/2009

WC Rulz


המערכת של ’פז’ תאתר את התא הסלולרי שלך ותכוון אותך לתא השירותים שלה. זו כותרת מאוד לא ידידותית להדיוטות, אבל הרעיון הוא שאם תשלחו סמס לכוכבית פז00, תקבלו חזרה תשובה איפה השירותים הקרובים אליכם ביותר, כמובן אלה שבתחנות הדלק של פז.

כמה דברים שרציתי להגיד בנושא:
1. כנראה שהתשובה מתקבלת כרשימת כתובות ולא הסברים איך להגיע. שזה בסדר, אבל לא מצוין.
2. מעניין שפז חושבים שאנשים רוצים לחפש שירותים ולא לחפש תחנות דלק. אם אני רוצה לתדלק, אני צריך להתחזות למחפש שירותים?
3. אני רוצה שהמערכת גם תגיד לי אם השירותים פנויים. ואם הם נקיים.
4. אם כבר, אז שפז יחברו את המערכת שלהם למערכת twitshitters שהוצגה בכינרנט האחרון. ככה נוכל לקבל דיווח בכל פעם שמישהו נכנס לשירותים בתחנות של פז וכמה זמן הוא היה שם. זה לא סתם מגניב, זה גם שימושי. אם מישהו היה בתא שירותים מסוים יותר מעשר דקות, עדיף שלא תיכנסו אליו בדקות הקרובות.
5. מעניין אם זו בדיחה כזו של 1 באפריל שלא יצאה בזמן.
נכתב על ידי , 6/4/2009 16:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)