לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

6/2007

עוד משהו שאתם לא יודעים עליי


אני human beatbox.

השבוע נתקלתי בקטעים מהחבובות ב-youtube ונזכרתי שבצעירותי, כשעוד היה לי פונינט, נהגתי לאלתר שעות על "מנה מנה":



אח"כ הייתה לי תקופה של אילתורים ממושכים סביב המנגינה של הפנתר הורוד. האילתורים האלה, אני מבין בדיעבד, היו קפיצת מדרגה, כי הייתי משלב צליל שהיה משהו כמו מכה על תוף.

השבוע אני שומע את "אוטוביוגרפיה" של "כנסיית השכל" וזה החזיר אותי לבצע את "איך זה מרגיש". כשהוא יצא לרדיו הייתי עושה אותו הרבה. הקטע הזה הביא אותי למצות את היכולת שלי בתחום, כי אני עושה את תפקיד הבס והתופים יחד. אני אפילו יכול לעשות את זה כשאני מצחצח שיניים, מלבד המצילתיים שאני לא יכול לעשות באותו זמן!


(הקליפ הזה נראה כמו משהו שאני עשיתי, אבל לא!)

מעטים שמעו אותי עושה את הקולות האלה. כולם, בלי יוצא מן הכלל, ביקשו ממני להפסיק. חלק גם דרשו את זה בתוקף. מוזר, בתוך הגולגולת שלי זה נשמע לא רע. היום אני משתדל לעשות את זה רק כשאני לבד. אז אם אתם מסתובבים לכם בגבעתיים בשעות הלילה ושומעים רעש שמזכיר לכם את "איך זה מרגיש" פחות או יותר, תעשו טובה ותזרקו מילה חיובית בתגובות. אני אדע שאתם משקרים, פשוט בגלל שאף אחד לא מסתובב בגבעתיים בלילות, אבל אני לא אספר לאף אחד. מבטיח.
נכתב על ידי , 21/6/2007 10:36  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Suspended!


אני מודיע בזאת רשמית: אני לא קשור לכך שגלישה לחדר 404 מובילה לדף שמודיע על השהיית המנוי. נכון, עידוק ירד עליי קלות מוקדם יותר היום, אבל אני חוזר: אני לא קשור לזה!



נכתב על ידי , 17/6/2007 21:50  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיסק און מה?


סיפור פשוט. דב מורן מספר לגלובס איך נולד הדיסק און קי:

"הרעיון של הדיסק-און-קי נולד כשנסעתי לארה"ב. כל הטיסה עבדתי על המצגת וכשהגעתי לפגישה הקריטית המחשב שלי שבק חיים. זה היה בכנס ו-200 איש הסתכלו עליי ואני חשבתי, 'יש באולם הרבה מחשבים. הלוואי והיה לי כלי שיחזיק את הזיכרון והייתי מפעיל את המצגת על מחשב של מישהו אחר. זה היה מצחיק כי כשיצאנו לשוק עם המוצר הראשון, המניה של החברה נפלה ב-10% כי כולם אמרו שאף אחד לא צריך את זה. היום מדובר בשוק של 4-5 מיליארד דולר, שאני גאה להיות חלק ממנו".

נכון, היו פעם דיסקטים ואם הייתם מזפזפים מצגת פאוורפוינט היא גם הייתה נכנסת לדיסקט. ונכון, בפאוורפוינט היה (יש?) כלי שמאפשר לחלק מצגת על כמה דיסקטים כדי שמאותגרי זיפזופ יוכלו להעביר אותה ממחשב למחשב, אבל די להתקטנן, זה עדיין סיפור טוב.
נכתב על ידי , 17/6/2007 21:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)