|
דע את היריב |
כינוי:
בן: 51 תמונה
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
יוני 2008
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | |
|
פרוייקט הריאיון אני רוצה לנסות משהו: נגיד שאני מתראיין ואתם העיתונאים. מה הייתם שואלים אותי?
הכללים: 1. אתם מוזמנים להשאיר שאלות בתגובות. 2. אין מגבלה על הנושאים. 3. אני אענה דרך התגובות ובסוף אכין מזה פוסט. 4. אני לא מבטיח לענות על כל שאלה.
| |
לגרום למשתמשים לבוא לבקר כוכבים בפייסבוק היא אחת מהאפליקציות שפיתחתי לפייסבוק, היא מציגה תחזית אסטרולוגית יומית בפרופיל של המשתמש וגם תחזית שבועית ושנתית במרחב האפליקציה עצמו. בנוסף, אפשר לבחור חבר מהרשימה ולבחון את מידת התאמת המזלות ביניכם. האפליקציה היא אחת מהמוצלחות שלי, עם יותר מ-30 אלף משתמשים.
ברבות מהאפליקציות בפייסבוק אין תמריץ למשתמשים לבוא לבקר. המשתמש מתקין את האפליקציה, מריץ את השאלון, התוצאה מתפרסמת בפרופיל שלו, הוא מזמין את החברים והולך לו לבלי שוב. אלא שב"כוכבים בפייסבוק" יש סיבה לחזור. נכון, התאמת המזלות היא די חד פעמית, אבל מה לגבי התחזית היומית? והשבועית?
התחזית היומית מתפרסמת בפרופיל של המשתמש. אם הוא ממש מתעניין, הוא צריך להציץ בפרופיל שלו. אני יודע שיש משתמשים שעושים את זה, כי אני מקבל לפעמים תלונות כשהתחזית לא מתעדכנת בזמן, אבל מה לגבי האפליקציה עצמה? למה אתם לא באים אליה? יש בשביל מה לבוא! יש תחזית שבועית, למשל!
אפשר למשוך את תשומת הלב של המשתמשים דרך הניוז פיד. מסתבר שפייסבוק מאפשרים לאפליקציות לפרסם ישירות לניוז פיד של המשתמש, אותה רשימת אירועים שמופיעה במסך העיקרי של האתר. בדרך כלל מתפרסמים שם אירועים שמופיעים במיני פיד (רשימת האירועים שמופיעה לכל אחד בפרופיל), אבל אפשר גם לכתוב ישירות לשם. לא רק זה, הפרסום הזה עובד טוב יותר מפרסום במיני פיד, כי - ורק צוקרברג יודע למה - לא כל מה שמופיע במיני פיד מופיע בניוז פיד. ואם מופיע, זה בהפרש זמנים גדול.
הגרף מראה את כמות המשתמשים היומית באפליקציה אחרי שהיא החלה להודיע למשתמשים על תחזית שבועית חדשה מדי יום ראשון-שני. עד עכשיו לא נתקלתי באפליקציה שכותבת לניוז פיד וחבל. זה אחד המקומות הכי בולטים באתר. העיצוב מחדש של פייסבוק הולך כנראה להצניע את האפליקציות ואם הכתיבה לניוז פיד תישאר, יש לה פוטנציאל להפוך לערוץ התקשורת העיקרי בין המשתמשים לאפליקציות. נצלו זאת!
אגב, יש אפשרות באפליקציה שלי לנטרל את ההודעה לניוז פיד. מבין 31 אלף משתמשים, 7,000 ניטרלו אותה. הגרף מראה שמקסימום 1,000 משתמשים מקליקים על ההודעה. אלף מתוך 24 אלף זה לא רע, זה בערך כמו ההקלקות על באנרים.
| |
לדף הבא
דפים:
|