לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2008

ציטוט של אתגר קרת


"הקורא הראשון שלי היה אחי הגדול. הוא קרא את הסיפור שלי בזמן שהוציא את הכלב שלו לטיול. כשסיים לקרוא את הסיפור הוא עצר, מה שנתן הזדמנות לכלב הזקן שלו לחרבן את חרבון הבוקר. אחי שאל אותי אם יש לי עוד עותק של הסיפור, כשאמרתי שכן הוא התכופף והרים את הקקי של הכלב עם הדף שעליו היה מודפס הסיפור. זה היה הרגע שבו החלטתי שאני רוצה להיות סופר."

(מתוך טיים אאוט של השבוע)
נכתב על ידי , 25/9/2008 11:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הורה חדש


חיתולי בד נהיו סימן הסטטוס החדש להורים טריים. אין כמו חיתול בד שתלוי בצידו הפנימי של החלון ברכב, כשרק כמה סנטימטרים ממנו מציצים החוצה, כדי להצהיר שכאן בפנים נמצאים הורים חדשים והצאצא שלהם.

וחיתול בד שתלוי על החלון מחוץ לרכב, כשהוא מתבדר ברוח ועושה צל בעיקר על עצמו, כבר אומר: אנחנו הורים כל כך חדשים, שאנחנו לא יודעים מה אנחנו עושים.
נכתב על ידי , 16/9/2008 15:57  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זהירות, וירוס!


ביום חמישי התחלתי להרגיש רע. החום שלי עלה, חצה בקלילות את ה-38 וזהו. שום דבר אחר לא קרה. ככה זה המשיך בימים הבאים, אלא שהחום היה אפילו גבוה יותר, בשיא רשמתי 39.3. מצד אחד, חום שמשבית אותך, מצד שני הצמרמורות נעימות מול החום שבחוץ.

הסתגרתי בבית, שזה דבר שאני יודע לעשות. ביום ראשון הלכתי לרופאה שלי והיא שלחה אותי לבדיקות דם, משטח גרון וצילום חזה. ביום שני יצאה לי פריחה על כל הגוף. בשלישי חזרתי לרופאה והיא חשבה שאולי זו חצבת. היא הפנתה אותי לרופא עור שקבע שזו אכן חצבת ושאני חייב להיכנס לבידוד בבי"ח. הוא הזהיר אותי שלא אברח, כי הבידוד הוא לא רק לטובת האוכלוסיה שמסביב, אלא גם בשבילי: חצבת, הוא אמר, יכולה להסתבך בקלות.

בתל השומר לקחו את הזמן שלהם. אחות א' ניסתה ארבעה ורידים שונים כדי לקחת לי בדיקות דם. אחות ב' נכנסה ואמרה שהיא מבינה שיש לי בעיה בורידים. אמרתי לה "לא ממש". היא הצליחה בניסיון הראשון.

הרופא שנכנס בזמן שבדיקות הדם הסתובבו במעבדה הפך אותי מכל הכיוונים וקבע שזו לא חצבת. אין לי שום סימפטום של חצבת ואפילו הפריחה לא נראית ממש כמו של חצבת. יש הרבה מחלות ויראליות שעושות פריחה.

התבקשתי לחזור הביתה, לקחת אקמול, לנוח ולשתות הרבה. התבקשתי להימנע מלראות אנשים. סוף סוף יש לי אישור מהרופא למיזנטרופיות שלי.

אני יושב בעיקר מול הטלויזיה. מיקס בלתי אפשרי של סרטי דוקו וסרטי אקשן. כן, זה אני. אני לא מצליח לקרוא ספרים. אני גם לא מצליח לקרוא את כל הדיווחים מ-TechCrunch50 וזה ממש חבל, כי נראה שקורים שם דברים מעניינים. אני ממש מתחיל לקרוא ורואה שאני לא קולט מה אני קורא. איזו תחושה מוזרה.

אז אני קצת אופליין, תסלחו לי, תיכף אשוב.
נכתב על ידי , 10/9/2008 12:07  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)