לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

chaos-life of emptiness


חיים של ריקנות-כאוס מוחלט.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

תשובות לשאלון השבועי


כיצד תרצי שהחבר שלך יראה?
לא כמו שיש לי עכשיו

במידה ויש לך חבר, כיצד הוא נראה בהשוואה לחלום שלך?
אין לי חבר כרגע

במה הוא יעסוק?
הייטק

האם תעדיפי שהוא יהיה גדול או קטן ממך?
גדול

איך היית רוצה שהוא יתלבש? באיזה סגנון?
לפי התזמון.. לפעמים בלי בגדים, טוקסידו, חליפות, זרוק... שיתאים את עצמו למצב.

כיצד היית בוחרת אותו, לפי האופי או לפי היופי?
אני יכולה להגיד אופי, אבל כדי להכיר אופי של בןאדם לרוב צריך ליצור איתו סוג של קשר ולרוב זה לפי היופי.. אבל יש לי טעם מאוד מיוחד...

מה היית רוצה שיביא לך כמתנה ליום הולדתך?
את עצמו

איזה סוג של אופי את מצפה שהוא יפגין?
לא ממש מצפה לכלום

נכתב על ידי paradise lost , 7/11/2007 02:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  paradise lost

בת: 33

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לparadise lost אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על paradise lost ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)