לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

No Games


And I know that you don't Like the way that it goes, We're all in, so begin Just remember, I win

Avatarכינוי:  L i m o r

בת: 30

ICQ: 306350407 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

The Silent Man


The Silent Man/ Dream Theater

 

A question well served "Is silence like a fever?"
"A voice never heard?" "Or a message with no receiver?"
Pray they won't ask behind the stained glass
There's always one more mask
Has man been a victim of his woman, of his father?
if elects not to bother, will he suffocate their faith?
Desperate to fall behind the Great Wall


That separates us all when there is reason
Tonight I'm Awake when there's no answer
Arrive the Silent Man


If there is balance tonight he's awake
if they have to suffer there lies the Silent Man
Sin without deceivers - a God with no believers
I could sail by on the Winds of Silence
and maybe they won't notice
But this time I think
it'd be better if I swim


When there is reason
When there's no answer
Arrive the Silent Man
if there is balance tonight he's Awake
If they have to suffer
There lies the Silent Man

 

 

-לימור-

נכתב על ידי L i m o r , 16/7/2008 01:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההקלטות=]


שעתיים מטישות יחסית,

הלכו לי הידיים,

אבל בסוף,

יצא ממש ממש יפה!=]

 

תכלס,

אני לא ממש שייכת,

אבל משתדלים..

נחכה לדיסק ביום ראשון!..

 

 

מחר אני יוצאת לחלוץ של שבט קרית ים...

הולך להיות נחמד, אני מקווה..

וזהו,

אין לי ממש חופש עם כל הצופים וזה,

נקווה שאחרי המחנה היה יותר טוב..

 

 

איך זה מרגיש/ כנסיית השכל

 

איך זה מרגיש אין עתיד באופק
אין מקום שיש סיבה טובה
להיות פה איך זה מרגיש
להיות תמיד בצד אף פעם לא באמצע
אף פעם לא קרוב...
קרוב מספיק לא לקחת חלק
איך זה מרגיש
ואין לי חלום...

אין לי געגוע שט לי בזמן
שממשיך לנוע אין לי חלום
אין לי געגוע שט לי בזמן
שממשיך לנוע...

איך זה מרגיש אין עתיד באופק
אין מקום שיש סיבה טובה
להיות פה איך זה מרגיש
להיות תמיד בצד אף פעם לא באמצע
אף פעם לא קרוב...
קרוב מספיק לא לקחת חלק
איך זה מרגיש
ואין לי חלום...

אין לי געגוע שט לי בזמן
שממשיך לנוע אין לי חלום
אין לי געגוע שט לי בזמן
שממשיך לנוע...

אין לי חלום...


אין לי געגוע שט לי בזמן
שממשיך לנוע אין לי חלום
אין לי געגוע שט לי בזמן
שממשיך לנוע
איך זה מרגיש

 

 

-לימור-

נכתב על ידי L i m o r , 10/7/2008 20:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טוקיו הוטל ישראל רשמי ב-10/7/2008 20:15
 



Outside


Outside/Staind

 

 

And you, bring me to my knees, again
All the times, that I could beg you please, in vain
All the times, that I felt insecure, for you
And I leave, my burdens at the door


But I'm on the outside
And I'm looking in
I can see through you
See your true colors
Cause inside your ugly
Your ugly like me
I can see through you
See to the real you


All the times that I felt like this won't end, it's for you
And I taste what I could never have, it was from you
All the times that I've tried my intentions full of pride
But I waste more time than anyone

All the times, that I've cried
All this wasted, it's all inside
And I feel, all this pain
Stuffed it down, it's back again
And I lie, here in bed
All alone, I can't mend
But I feel, tomorrow will be OK

 

 

-לימור-

נכתב על ידי L i m o r , 2/7/2008 20:41  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L i m o r ב-7/7/2008 19:44
 





4,167

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL i m o r אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L i m o r ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)