לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צריכה עזרה..

הצילווו!!!! החיים שלי מסורבלים..ואני פשוט לא יודעת מה לעשות איתם..

כינוי:  טלטולונת...

בת: 29

ICQ: 264073644 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

אני ממש צריכה עזרה עם החיים שלי...מה לעשות?אני פשוט לא יודעת!


אני ממש לא יודעת מה לעשות...אפילו שלחתי מחתב ל"מעריב לנוער" כי יש שם מין דבר כזה שנקרא "עצה אישית" ואני ממש צריכה כזה דבר..אבל יש עיכוב בפירסום כי יש הרבה הפניות למדור..ואני צריכה תשובה עכשיו אז חשבתי שאולי מישהו כאן יכול לעזור לי...אז ככה:

בזמן האחרון התאהבו בי שלושה בנים, הם הבינו שלא יכול לצאת מזה משהו אבל הם עדיין אוהבים אותי. יש לי חברה ממש ממש טובה שעזבה שנה שעברה את הבצפר שלי ועברה לגור במקום אחר ואני ממש בכיתי ובאתי אליה הרבה ואז פגשתי כמה חברים וחברות שלה ונפגשנו עוד כמה פעמים ואז התאהבתי באחד מהידידים שלה מאווודדד!!! אני כל הזמן חושבת עליו וכותבת עליו בלי הפסקה ביומן שלי והוא היה חבר לא מיזמן של החברה שלי שעזבה והיא עדיין אוהבת אותו...בלילה שאחרי הפעם השניה או השלישית שפגשתי אותם פתאום אני מקבלת SMS מהחבר הכי טוב של מי שהתאהבתי בו והיה כתוב ככה:

" כשראיתי אותך בפעם הראשונה נדלקתי עלייך ומאז אני חושב עלייך..אז הבנתי שאני אוהב אותך כל כך..ואני לא יודע מה לעשות בקשר לזה! זה מטריף אותי..אני חייב להיות איתך אז אם תגידי לא אני אבין אותך...סליחה שזה ב-SMS הייתי חייב להגיד לך את זה.."

קיבלתי שוק רציני!!!! ולא ידעתי מה להגיד לו..אני לא יודעת מי הוא בכלל ראיתי אותו רק שתיים שלוש פעמים אני לא ממש יודעת אם הוא בשבילי בכלל...אבל הוא ממש חמוד ונחמד אבל אני מאוהבת קשות החבר הכי טוב שלו!!!! אוף...אם אני אגיד כן אז אני לא אפסיק לחשוב על חבר שלו ושלושת הבנים שאוהבים אותי ממש הפגעו כי אמרתי לו כן ולהם לא אבל אם אני אגיד לו לא אז הוא יפגע ואני לא ארצה לראות אותו יותר אוףףףף...אני פשוט לא יכולה הוא אוהב אותי ממש הוא כל הזמן שולח לי מכתבים כמו: "את כל כל יפה!! וחמודה!!! אני אוהב אותך כל כך!!!"

ואני לא יודעת מה להגיד לו!!! אני בכלל אוהבת את החבר שלו!! אבל חברה שלי גם!! אוףףף אוףף אוף!!! תעזרו לי בבקשה...אני לא מבקשת הרבה רק תעזרו לי בבקשה!!! כמה שיותר מהר!!! אני מתפחלצת מבפנים!

נכתב על ידי טלטולונת... , 11/8/2007 00:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





73

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלטולונת... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלטולונת... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)