לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

stranger


this is what I am to me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

הופעה!!!


ביום רביעי ה21  בגרנד קניון חיפה בקומה 1 ב5 וחצי [בערב כמובן] אני והלהקה הצעירה של הנוער האולמי תופיע!!!!!!

כולם כולם כולם חייבים לבוא!!! הביאו כמה שיותר אנשים!!!

ההופעה הזאת היא הופעה נורא נורא חשובה ללהקה הצעירה מכיוון ש"בוחנים" אותנו להפקה הרבה יותר גדולה במרכז הקונגרסים

כל מי שלא מגיע מפסיד!!!

אצלנו פה השביתה עוד נמשכת ואני משתעממת וקוראת הארי פוטר עד 2 בלילה...

שלשום הייתה ההופעה של הבוגרת... הם היו בסדר עלההתחלה הם לא היו משו... אבל בסוף הם שיחקו אותה והביאו אותה בביצוע מטורף של שיר שאני אוהבת...

אתמול גם קניתי את המגפונים הכי יפים בעולם!!!! בto go ואני מאושרת עד הגג...

עד כאן העידכון לבינתיים... ולא אכפת לי שאף אחד לא קורא פה... אני עדיין אוהבת לעדכן =]

החיים יפים =] שלכם אנצ'י

נכתב על ידי , 16/11/2007 14:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 257650737 

תמונה




1,545
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(!) אנה(!) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (!) אנה(!) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)