לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


‏‏‏

כינוי:  שֶלֶג

בת: 17



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

לפעמים אני רק רוצה לבכות.


אלו לא בהכרח דמעות של עצבות, או של שמחה, פשוט... דמעות.

היה קצת מפחיד היום לראות את העולם משתנה. האחיינית שלי עולה לכיתה א׳, והקטנה מתחילה לדבר. ואני... אני תקועה בגיל 14, חולמת בקיץ על אנשים ששכחו אותי מזמן, מתרחקת מכל מי שמנסה להתקרב, עדיין מרגישה מנותקת, חוסר שייכות כללי, במיוחד בחברה. אבל בעיקר, מפחדת מכל דבר שנמצא בקרבתי.

 

 

18 באוגוסט, 04:40 נכתב בטלפון

 

לאהוב אחרים, את העולם הזה, זה כואב וקשה כל כך.

הלוואי ו,

הלוואי והיה לי מישהו מיוחד.

 

אני מתגעגעת להרגשה של להיות נאהבת. אפילו שזה מפחיד אותי כמעט יותר מכל דבר אחר.
אני רוצה מישהו שיגן עליי, זה אנוכי מצידי? לרצות מישהו שיפתור את הצרות ויעלים את הפחדים שלי? אני חושבת שכן, למרות ואפילו שבעיני אנשים סטנדרטים זה לגיטימי וטבעי, לי זה לא טבעי, או לגיטימי. למה אני מוכרחה לעשות הכל לבד? למה אני לא מוכנה לקבל הגנה ותמיכה? אני רוצה להיות מוכנה לקבל אהבה.ֿ לא בחור. לא חבר. לא מגע.

 

אהבה. כן, זה מה שאני מאחלת לעצמי. להיות מוגנת בידי אהבה.

 

אני נאיבית כל כך, לא קיימים אנשים אמיתיים כאלה (כמו בשוג׳ו מנגה). זו לא מציאות. אבל... אני רוצה, בחור כזה, שיאהב אותי. אני רוצה אהבה תמימה ונכונה, איטית, מיוחדת. אני לא מוכנה לוותר על זה ולו לרגע. אני יודעת שזה לא יתאים לכל אחד, ולכן אני כותבת את זה עכשיו כדי לזכור - אני לא מוכנה לוותר על העיקרון הזה. לא משנה בשביל מי, או מה. דברים יכולים להשתנות, ואם עד אז הגישה או ההשקפה שלי תשתנה, זה בסדר. אבל כל עוד אני כזו, ואין לי תכנון לשנות את זה, אני לא אוותר.
גם אם זה אומר להישאר לבד. *

 

אני רוצה לאהוב את החברים שלי, להחזיק אותם קרוב אליי, להודות ולהעריך אותם. אני מרגישה שאין בינינו מספיק חיבה כזו וזה לא בסדר מצידי. לא אכפת לי אם אף אחד אחר לא חושב שזה נחוץ, זה חשוב לי, ואני הולכת למצוא את הדרך לעשות את זה, ולהודות לכל אחד ואחד באופן אישי, בדרך שאמצא לנכון.

 

כי בשבילי...

בשבילי זה לא מובן מאליו ולו לרגע אחד קטן.

 

אני

אוהבת

נורא.

 

 

*אני חייבת לציין, שזה נורא לא אני לדבר על דברים כאלה אפילו כאן, כי אני גם לא חושבת על זה כמעט אף פעם, ולכן אני יכולה להגיד ביטחון שעד מחר אני אשכח מהפוסט חסר התועלת הזה. אני בעיקר נורא רוצה לכתוב כאן עוד.

נכתב על ידי שֶלֶג , 19/8/2014 03:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשֶלֶג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שֶלֶג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)