לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"When words fail-MUSIC speaks"


Fuck me,or fuck off

Avatarכינוי:  Miss.Desire

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

דחייה?


פעם פגשתם את הדחייה?

לפעמים היא רק בראש,בדמיון.לפעמים היא די מציאותית...

שלי נמצאת בין לבין.

אני פוגשת אותה מפעם לפעם.מי שמכיר בינינו הוא דווקא חבר שלי מזה שנה ושבע.האחד שדווקא לא אמור לספק לי אותה לא באופן דמיוני וגם לא מציאותי.

כשאני רוצה והוא לא.סוג של פגיעה באגו הייתי אומרת.

אז דמעות קצת עולות בעיניים והפה מתאמץ ללבוש חצי חיוך וגם הוא קצת מזוייף בהתחשב בנסיבות.

אז אני שוכבת שרועה על המיטה,מגלה שרצונותיי הם השניים בטבלה להתגשם..כי בכל מה שנוגע בנושא המדובר שלו תמיד נמצאים ראשונים.

ואיך הוא-זה שטוען שרואה תמיד מה אני מרגישה,רואה רק את הבחוץ שנפגע ולא את הבפנים.

 

נו מילא...דוגמנית אף פעם לא הייתי וכנראה שגם לא אהיה.

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Miss.Desire , 24/10/2009 20:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פינוק וזה




ואוו,איזה כיף.

סוף סוף אמרתי לך את מה שאני חושבת על הכל,הפסקתי להחזיק בבטן ולאכול את עצמי מבפנים.

ואמרתי עד הסוף,ולא קיבלתי את התשובות שלך כלגיטמיות עד שהן באמת הפכו לכאלה עבורי.

יופי.זה עליה במדרגה ביחסים,מעכשיו משהו הולך להשתפר.

ואפילו אם זה חשיבתי,ואפילו אם יקח זמן עד שזה יהפוך למעשי שכזה.

עכשיו יש לי סבלנות.כי אני יודעת שזה יקרה.

 

התחלתי ללמוד נהיגהD:

עשיתי כבר 10 שיעורים,ולשבוע הקרוב קבועים לי עוד 4.

אני הולכת לתקתק את זה,עד היומולדת שלי(אהמ חודש בדיוק מהיום אהמ) אני מסיימת.

כל כך בא לי כבררררר.לנהוג בכוחות עצמי ולהפסיק לסנג'ר את אמא שתיקח אותי את הנסיעות הארוכות עד לחברים הרחוקים.

 

החופש הזה עבר לי מהר מדי,אני כזאת חננה שעשיתי חצי מהזמן שיעורים..וחצי מהזמן הייתי איתו,כמו תמיד.

אפילו לא הספקתי להשלים שעות שינה,לישון לילה ארוך וטוב כזה..מינימום 100 שעות שינה בלילה,משהו איכותי.

ועכשיו אטרף של לימודים עד פאקינג חנוכה.

 

למה אני בכלל כותבת פה?

הכל בגללך,ספיר.

 

מאיה.

 



נכתב על ידי Miss.Desire , 10/10/2009 23:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,218
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss.Desire אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss.Desire ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)