לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של חזירה מורעבת שלטחון אוהבת

Avatarכינוי:  Lu-Lu

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007

השבוע של השבעה על סבא והבנדם שלכלך על זה


אומרים על אדם שהלך לעולמו בשבת כי צדיק ונעלה הוא. אבא נפטר בשבת, נקבר בערב חג (פסח שני 2007),

וקמנו מהשבעה עם צפירה יום השואה והגבורה ב- 10:00. כל הארץ עמדה ברגע הקימה מהשבעה לזכר הנספים

בשואה. בשבילנו, הארץ כולה עמדה לזכר אבי. היש יותר נעלה מזה?

זה מה שדוד שלי כתב לפני כמה ימים. הוא עשה רשימה של משפטים חכמים וטובים שהוא כל הזמן היה אומר. הגענו ל72.


עבר כבר שבוע מאז שסבא שלי נפטר... ואני עדיין מרגישה ריקה... לא לגמרי, אבל עדין ריקה...

יש לי איזה ווירוס בקיבה אז גם כל זה כואבת לי הבטן ברמות מטורפות, וביום שלישי הלכנו לבית חולים ב2 לפנות בוקר מרוב הכאבים. וקטע הכי מעצבן זה שלסבא שלי גם היה את הווירוס הזה! :'(

ביום שבת שהתקשרתי לומר לאבא שלי על כך שסבא נפטר הוא היה בעבודה (הוא עובד בבניית תפאורות) באמצע בניה של איזה מערה 5 מטר גובה על סולם וקשור לחבלי ביטחון. מתי שאמרתי לו מרוב הלם הסולם נפל לו מהרגלים והוא נשאר תלוי באוויר (כמעט הרגתי את אבא שלי). אבא וסבא עבדו ביחד בכוורות (הם היו כוורנים> דבורים ודבש ולא קבורה של אנשים) עד שסבא שלי מכר את המכוורת. אבא שלי מאוד אהב את סבא אז גם לו היה קשה מאוד והוא היה איתנו כל יום בשבעה! תודה אבא!! 3>

שאמא ודוד שלי אמרו לנו את זה אז אני ויובי ישנו אצל שירי. אני ממש מצטערת שהיית צריכה לחטוף את ההלם הזה שירי! אני יודעת שגם את היית קשורה אליו בצורה כל שהיא כמו שאני הייתי עם סבא שלך!! תודה שעזרת לי!! 3>

שהגנו הביתה ישר התקשרתי לספיר אמרתי לה שאני צריכה אותה פה והיא באה! היא הייתה איתי כמעט כל יום! ספיר את לא מבינה כמה עזרת לי!! את החברה הכי טוב שיש!! 3> לוב יו!!!!

ביום שלישי לפני המימונה (שהלכתי בסוף עם ספיר והיה ממש טעים! =] וכן אני פולניה שהולכת למימונה! וזה כיף! חיחי) קארן גל בר וורוניקה באו אליי בקר אותי. אתם לא מבינים כמה זה עזר!! אוהבת את כולכם שעזרתם לי!!! 3>

וכל מי שפה בבלוג רשם משו אז ממש ממש תודה עם כל התמיכה!


החלק החשוב והמעניין:

זוכרים שאמרתי שבאו לבקר אותי? אז גם תום ושירי היו אמורים לבוא באותו הזמן איתם... אבל שירי לא יכלה לבוא בגלל שהיא הייתה צריכה לארגן מימונה או משו כזה... אז היא לא באה... אבל תום אמר שהוא יבוא (למרות שאני לא מדברת איתו הוא אמר שהוא יבוא...)

הוא היה אמור לבוא אבל הוא לא בא. ואחרי זה גם ידיד/ה שלי דיבר/ה איתו והוא/היא שאל/ה אותו למה הוא לא בא, אז הוא אמר שהוא כן הגיע והוא חיכה מ4 וחצי עד 4:50. אז הוא/היא שאל/ה אותו עם הוא בא לבית שלי ולא של סבא שלי אז תום אמר לו/ה שכן ושהוא יודע איפה אני גרה ושהוא דפק בדלת אז הוא/היא אמר/ה לו שגם זה לא הגיוני כי היינו במטבח שזה ממש קרוב לדלת ושאל/ה אותו למה הוא לא התקשר או שלח SMS אז תום אמר שהוא לא היה עם הפלאפון ושאחותו לחכה לו את הפלא כי לפלאפון שלה לא היה סוללה אז לא היה לו פלאפון (בקיצור הוא סתם חירטת לו איזה משו ושיקר כרגיל...)  אחרי כמה זמן גם גיליתי שהוא בעצם השעה 4:25 הוא היה במליבו שגם אם יתהפך העולם ויסיעו אותו על מהירות של 160 קמ"ש הוא לא יגיע אליי הביתה ב5 דקות וכל הדרך הוא דיבר בפלאפון שלו עם אנשים! אז אם היית במליבו איך הייתי אצלי ודפקת על הדלת 20 דקות? ואם היה לך פלאפון למה לא אמרת שאין לך? וקטע שהכי מרגיז אותי הוא זה שהוא אמר לאנשים שבשעה 4 הוא היה אצלי ושלח לידיד/ה (שהיה/היתה אצלי גם מ4 בערך...) SMS ואמר לו/ה שהוא בחוץ, וששאלו אותי עם אפשר להכניס אותו (כי אני ותום היינו דיי בכאסח) אז התחלתי לצעוק שאני לא מוכנה שהוא יהיה בשבעה של סבא שלי ושהוא לא נכנס וכל מיני דברים כאילו. אז בקשר לזה יש לי כמה דברים לומר לך:

א. בשבעה אסור לי לא לפתוח את הדלת, הדלת תמיד צריכה להיות פתוחה. אנשים באו ודפקו לנו על הדלת ואני פתחתי להם והסברתי להם איזה יושבים אז אין מצב לא שמעתי אותך דופק או שראיתי אותך מתי שפתחתי את הדלת לאנשים. וגם קארן וורי באו אליי ב4 וחצי אז איך זה שלא ראיתי אותך שם?! וגם אחרי כמה דקות יובי ובת דודה שלי נכנסו דרך הדלת הראשית אז איך יובי לא שמה לב עליך?! וגם על היא לא שמה לב אליך היו אנשים שדפקו בדלת ושאלו עם פה זה השבעה וזה היה כל 5 דקות! אז גם שם לא ראיתי אותך?!

ב. שבעה זה זמן של שקט, זמן של נחמה אז לא אכפת לי מי יבוא! אמרתי לכולם שאין לי בעיה שתבוא, אפילו עם הילה דיברתי ואמרתי לה תודה והכל ונפגשנו (בטעות) ואמרתי לה שאין לי בעיה שהיא תבוא לשבעה, שכיף שתבוא, אז לך אני אומר שלא?!?! תחשוב בהיגיון! (שיט שכחתי, לחשוב זה לא הצד החזק שלך... הצד החזק שלך זה לעצבן ולשקר לאנשים)

אז רק שתדע: אתה העלבת את הזיכרון של סבא שלי מתי שאמרת את זה! (טוב לא את הזיכרון אלה את השבעה שלו...) וסבא שלי הוא הדבר שהכי חשוב לי בחיים ולא פוגעים בו! ומתי שהוא היה חיי שהוא עמד על כל דבר ולא פגעו בו ועכשיו שהוא מת אתה פוגע בזיכרון שלו ואני לא אסלח לך על זה בחיים! זה למה הגעתי למסקנה שעל כל זה ששנאתי את הילה ופעם חשבתי שהיא מפלצת היא ממש לא! היא בן אדם שמכבד אדם אחר ואתה המפלצת פה! אז כדי שתתחיל להיזהר מימני! כי אתה פגעת בסבא שלי!! אז עם אתה תאמר עוד משהו שקשור לסבא שלי אני נשבעת לך אני אתפוצץ עליך ואני אוציא עליך את כל הכעס ותסכולים שלי עליך! ותאמין לי יש הרבה! אז נראה לי שאני זו שתצטרך לבוא לבקר אותך בבית חולים!!! לא עושים צחוק משבעה של בנדם ובמיוחד לא על סבא שלי!! אז תזהר ממני כי אתה לא מבין מה אני יכולה לעשות!!!

נכתב על ידי Lu-Lu , 16/4/2007 19:50  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שבויה בקסם האהבה ב-25/4/2007 08:28



8,108

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLu-Lu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lu-Lu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)