לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של חזירה מורעבת שלטחון אוהבת

Avatarכינוי:  Lu-Lu

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007

המורות תפסו אותנו בבלוגים!


כן כן..

הם תפסו אותנו בבלוגים.. ואני רצינית!!

הרכזת שלנו לתקשורת והמורה לקולנוע נכנסה לבלוג של מישו מהכיתה שלי שבבלוג שלו הוא קילל לה את הצורה ולעוד בערך 6 מורות שלנו הוא ירד על האימ-אמא שלהם! וזה לא שהיא נכנסה כי היא אמרה בוא נכנס לבלוגים של תלמידים שלי, זה היה מזה בטעות!!

אבל זה לא בקטע החשוב! הקטע החשוב הוא זה שבבלוג שלו היה רק קישור אחד: לבלוג של שירי, ולשירי יש את הבלוגים של כל השיכבה!! מה שעובר שעכשיו לכל המורות יש הבלוגים שכל מי שהן רוצות! כי לכול אחד יש כישור למישו שונה וככה הם מגיעות לכולם!!

ואנחנו היינו צריכים לשבת בהפסקה ולבדוק שאין לנו שום דבר על המורות!

אז כל הנס ציונים: בלי נאצה לכמה זמן!!

 

ונכון אנחנו חושבים שבלוג זה משו אישי שלנו ואי אפשר לעשות לנו כלום ואנחנו יכולים לרישום מה שבראש לנו?! אז זה ממש אבל ממש לא ככה!!

אני תלמידת תקשורת ואני לומדת על הבלוגים (עד כמה שזה נשמע מדכע זה דבקה נורא מעניין... כי זה לילמוד על משו שכבר יש לך.. עזבו.. אני קצת לא שפוייה בזמן האחרון... =S ) ועם אתה רושם שמו על מישו ואותו בנדם נעלב מימך הוא יכול לתבוע לך את הצורה ולהוציא מימך כל כך הרבה כסף שזה פשוט מגעיל!!

עם אתה עושה נאצה הכי קטנה שיש לבנדם מסויים זה הוצעת לשון הרע והוצעת דיבה (יוו אני בשוק מעצמי שאני יודעת את זה! D=  ) והם יכולות לעשות מה שהם רוצות עכשיו עם מה שרשום בבלוגים שלנו!

 

היום מתי שהמחנכת שלנו אמרה את זה אז היא (עם כל הכבוד, ויש הרבה) היא הייתה ממש אבל ממש מגעילה למי שעשה את זה!

כי אני יודעת שהוא ירד עלייה אבל זה לא סיבה להשפיל אותו ככה מול כולל הכיתה! הוא לא חשב שזה מה שיקרה! ומתי שאמרו לה עם כל זה שאנחנו מבינים שהוא פגע בא זה לא סיבה לעשות את זה ככה ועם זה היה קורה לה אז היא הייתה יוצאת מהכיתה ועוד לומר את השם של הבנדם ולהשפיל אותו כל כך אז היא עצרה אותה ואמרה "שניה! אני משפילה אותך?!" הוא לא ידע מה לומר וכל הכיתה צועקת עליה שהיא משפילה אותו שהיא מגעילה שהיא עושה את זה!

אז אני באמת מבינה שאת כועסת אבל מסכן הבן אדם על מה שעשית לו!

 

וכמו שכבר ** אמר בבלוג שלו: "המורות עלו עלינו, והם כבדות" ולא מהמובן של כבדות בגודל ומשקל אלה במובן של איך הם לוכחות את זה קשה!

 


 

לנושא יותר נחמד:

ביום שישי הייתה המסיבה של שירי... ואני קארן ספיר וורי ישנו אצלה...

וב3 וחצי בלילה ורי הייתה צריכה לעשות שיחה מאוד מאוד חשובה שהפכה את הבית של שירי לערוץ ויוה! XD

ומרוב רעב אכלנו ארוחת בוקר!

וב4 לפנות בוקר אמרנו שאנחנו הולכות לישון היתחלנו לחפור ושיר פחדה על החורים בריצפה מרוב החפירות שלנו! והתחלנו להתפוצץ מצחוק!! בשלב מסויים קארן לכחה את המצלמה שלו וצלמה אותנו בוידיאו כדי שנשמע אותנו צוחקות! והיה כל כך מצחיקקק!!!!! XDDD

בבוקר כמו אכלנו והלכנו ללמוד! עשינו ממש קבוצת למידה! וזה היה כל כך כיפפפף! אף פעם לא חשבתי שאני ההנה מעבודה בהיסטוריה!! ועשינו גם לשון ותקשורת ואנגלית! וכל זה ביום אחד!! איזה כיף!!

(אני מקווה קארן תוכן להעלות את הכול לבלוג שלה ואז תיראו איך זה היה! זה היה פשוט הדבר הכי מצחיק בארץ!)

 


 

אני לא יודעת אבל בכמה ימים אחרונים אני פשוט חסרת טקט!! חעחע!

סליחה ורי!!! :'(   (המבין יבין וישתוק!)

 


 

בגלל החוסר טקט הזה אני הרסתי את הקשר שלי עם אבא!!

אני ממש עשיתי נאצה לאבא שלי בפוסט הקודם ואני ממש מצתערת על זה עכשיו! כי אני יודעת שזה יערוס לי עכשיו את כל הקשר שבניתי עם אבא שלי ואני דופקת את אחותי בסיפור הזה!! כי עם הוא לא מדבר איתי אז הוא גם לא מדבר איתה, עם הוא לא רואה אותע הוא גם לא רואה אותה! מה היא אשמה?! אני פשוט סתומה ואני שונאת את אצמי על זה!!

אני כבר כל כך מיואשת מהסיפור הזה שיכול להיות שלא יהיה לי כסף להופעה של אוונסנס שאת כל הכעס שלי הוצאתי על אבא שלי בבלוג ועוד אמרתי לו שזה חשוב לי שהוא יראה את זה! (למרות שאני גם קצת צודקת בסיפור הזה אבל זה גם לא פאר מצידו.. ואני הייתי הכי רעה בגלל הנאצה...) אני לא יודעת מה לעשות עכשיו!

כוס אמק אני שונאת את המזל שלי!! תמיד משו משתבש לי ביחסים עם אנשים! אני שונאת את זה ואת המזל שלי שעד שסופסוף אני מתחילה לבנות קשר עם אבא שלי הכול נערס לי מול הפרצוף וכול עוד בהשמתי!! (טוב לא הכול אבל הרוב כן בגלל הנאצה...=S )

 


 

יום טוב! D= (אני חוזרת לומר יום טוב כדי לחזור לשיגרה...]=  )

נכתב על ידי Lu-Lu , 29/4/2007 22:12  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lu-Lu ב-2/5/2007 23:50



8,108

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLu-Lu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lu-Lu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)