לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של חזירה מורעבת שלטחון אוהבת

Avatarכינוי:  Lu-Lu

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

שודיי הקאריבים 3


זה פשוט אחד הסרטים הטובים שראיתי בחיים שלי!!

מרוב שהוא כל כך טובהוא לא מוכן לצאת לי מהראש!!

הוא פשוט מדהייייייייייייייייייייים!!!!!!!!!

אתה הסוף של הסרט בהתחלה לא ממש הבנתי (כי הייתי חצי מסטולה כי ישנתי רק 5 שעות בלילה אחרי יום עבודה ולימודים וגם זה סרט של כמעט 3 שעות...) אבל ספיר הסבירה לי למה בדיוק זה קרה והבנתי עד כמה הסרט הזה טובבבבבבבבב!!!!!!!!!!

 

אני הולכת לראות אותו שוב פעם... אני פשוט חייבת לראות אות שוב!

(בר דבר איתי מתי אתה רוצה ללכת... אבל עוד השבוע!!)

אם עוד מישו רוצה לבוא אז תגידו!!

 


 

יום לפני שהלכנו לסרט שוב הייתה לי תחושה רע ובאמת באותו היום היה משו רע!

(אלון אני ממש מצתערת שזה יצא ככה!! אבל אמרתי לך שאני הרצה לראות אותו עוד פעם!! חח אתה רוצה לבוא איתי לראות אותו שוב??)

 


 

שירי אני ממש ממש שמחה שיש לך חבר!!!! 3> D=

 


 

יש לי בגרות ביום שלישי במתמטיקה והמורה שלי אפילו לא ראתה כמה כיבלתי במתכונת והגישה אותי על 95...

שזה ציון מאולה!

אבל הקטע המרגיז הוא שהיא אמרה לי שעם אני מכבלת 110+ אז היא תגיש אותי בטוח על 100!!

אני ש.ו.נ.א.ת את מירלה!!!

ואני מקווה שהיא קוראת את זה עכשיו!!

כי היא ממש ממש חצופה אם כול מה שהיא עושה לי כול השנה!!

אני פשוט לא יכולה לסבול אותה!!!!!!

אני שונאת את מירלה מדריד!!

 


 

אני רעבה...

השעה 4 לפנות בוקר ואני רעבה!!

אני ממש ממש חזירה בזמן האחרון... XDDDDDDD

(גל, אני חזירה ולא שמנה!! חחח... ואני גם לא אנורקסית!!! אני לא אשמה שיש לי חילוף חומרים מהיר עם קייבה קטנה וזה למה אני אוכלת לאט! חחח! לאיזה הקשרים אני מגיעה!! חעחעחע D=  )

 


 

הכל מתחיל ומשתפר... ואני אוהבת את זה!

הכל מתחיל להסתדר לי ואני רוצה שזה ישער ככה... D=

 


 

טוב חפרתי!

 

לילה טוב ושבוע טוב לכולם! D=

 

נכתב על ידי Lu-Lu , 27/5/2007 03:46  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיצי מיאו ב-2/6/2007 17:06



8,108

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLu-Lu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lu-Lu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)