לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של חזירה מורעבת שלטחון אוהבת

Avatarכינוי:  Lu-Lu

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

זכיתי במפגש עם אוונסנס!!! D=


זכיתי במפגש אם א-ו-ו-נ-ס-נ-ס-!-!-!-!-!

זכיתי זכיתי זכיתיייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DDDDD=

 

אני בשוק מאצמי!! איך אני יכולה לזכות בזה?!?!

אף פעם לא זכיתי במשו!!! אף פעם!!!!

ועכשיו אני זוכה בדבר שרציתי יותר מהכול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אני כל-כך מאושרת שזה מדהיםםםם!!!!!

לא היה ולא יהיה בנדם יותר מאושר מימני כמו שאני עכשיו!!!!

 

שהתקשרו ואמרו לי את זה הייתי בטוחה שעובדים עליי!

זה הלך ככה:

 

מישהי ממעריב: "שלום לי?"

אני: "כן..."

מישהי ממעריב: "היי מדברת ...... ממעריב לנוער, רק רציתי לומר לך שזכית במפגש עם אוונסנס"

חצי דקה של שקט

אני: "את צוחקת עליי???!!!???"

מישהי ממעריב: "לא לא את זכית..."

 

הבנדם הראשון שאמרתי לו את זה היה גל... וגם הוא אמר "את צוחקת עלי???!!!???" ואמרתי לו "זה בדיוק מה שאני אמרתי!!!!!"

ואז היתקשרתי לאלון והוא שאל אותי "את בטוחה שלא עבדו עלייך???" "אני שאלתי אותם את זה!! הם לא עבדו עליי!!"

 

אין ספק שביום שלישי לי יהיה הכי כיף!! (מוגדש לורי, בר, קארן ושירי! D=  )

 

 

שיהיה לכם יום מדהים כמו שיש לי!!! DD=

ובהצלחה לכל מי שיש לו את הבגרות בלשון ביום ראשון!!

 


 

עריכה: סיימנו י'!!!!! אני יודאלפניקית!!!!!!!!!! D=

אני מרגישה כל כך מאושרת שזה לא יאומן!!

אני גם עכשיו יושבת ושומעת בגלגלצ' ספיישל של אוונסנס ושומעת את אחד השירים הכי טובים ששמתי איי פעם בחיים:

MISSIG

אני ממש ממש אוהבת אותו!! הוא פשוט מדהים! שיר מושלם!!

עם יהיה אותו ואת LITHIUM אני פשוט הבכה! הם שירים מדהימים! אני פשוט הבכה עם אני השמע אותם בלייב! (כמובן שאת LITHIUM היא תשיר אז אני בוכה... =S )

וגל אני יודעת שאתה שונא אותי! חחח 3>

 

וקארן: מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!! קארלי!!! אתמול יום הולדת!!!!!!!!!!!!!! חחחח

תראי משו- "יום הולדת יש פעמים בשנה! פעמים בשנה! פעמים בשנה!" D=

חחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XDDDDDDDDDD

(אל תנסו להבין... זה שיגאונות שלי ושל קארן!)

 

ורציתי לשנות את הצבא של הכתב לסגול והורוד הזה זה הדבר הכי קרוב שיש לסגול... S=

נכתב על ידי Lu-Lu , 21/6/2007 16:15  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lonely Shadow ב-26/6/2007 17:14



8,108

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLu-Lu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lu-Lu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)