לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של חזירה מורעבת שלטחון אוהבת

Avatarכינוי:  Lu-Lu

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

החזרה מאילת + שאלון חופר... D=


חזרתי מאילת!!

והיה כול כך כיף!! אני פשוט נהנתי מהכול!!!

ואכלתי כול כך הרבהההה!!!! וזה היה כיףףף!!! וכול כך טעיייייייייםםםםםםםםםםםם!!!!

וכול יום גלידה פיצוץ עם דבל אוריאו!!!!!! יאמיייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ועשיתי צלילה!!!! אבל לא בדולפינים... אלה באלמוגים...

זה הרבה יותר שווה!!

והרבה יותר עמוק!! =P

ואמת זה חוויה מדהימה!!! זה מקום מדהים (המהרות.. איפה שעשיתי...)!!

וזה כיף!!

וגם עשיתי עם שירי אז נפגשנו כמה פעמים... =P

וקניתי את הדיסק האחרון של מיוז! (שבאים לארץ!!! DDD=  )

בקיצור ממש ממש נהנתי!!

 


 

אוקי...

אני לא הולכת להסביר איך אבל ככה:

אני ובר ביחד! ואני מאושרת!

כיף לי!

כול אילת אני מחזיכה את זה בבטן בזמן ששירי איתי ואני הרגשתי ממש אבל ממש רע! אז שירי אני מצטערת!

ומקארן שלא אמרתי לה כולם על הנושא הזה בכלל ושהיא אמרה לי הכול על גל! מצטערת קארן!!

ובמיוחד על ספיר!! ספיר היא הבנדם שאני פשוט לא מסוגלת להסתיר מימנו משו או לשקר לו אני הצלחתי לעשות את זה למשך חמישה ימים!!

אין לי מושג איך עשיתי את זה עם ספיר... באמת שאין לי מושג!

 


 

שמות:

איך קוראים לך? לי
אם היית יכול לקרוא לעצמך בשם אחר איך היו קוראים לך? מממ... ניראה לי שאני השאר עם לי...
השם הכי יפה לילד? אור
השם הכי יפה לילדה? מיכל
הכינויים שיש לשם שלך? לילו, לילוש, ליש, פוסטמה, פוסטרמה, דלי (=\), ורונר, דבונה ועוד כול מיני דברים...
הכינוי הכי אהוב? לילו

האם השם שלך הוא על שם מישהו/משהו? לא
האם תקרא לילד שלך על שמך? לא

כללי:
מזל: דגים
מידת נעליים: 38-40 =\

גובה: בפעם האחרונה שבדקתי הוא היה 171
משקל: 53 (אני תת משקל ואני לא יודעת למה... בדיקות דם מראות שזה בסדר...)
חיות מחמד: קוקוס החתולה שלי... (ויש עוד חתולה בבית של סבתא ו2 אוגרים של אחותי הקטנה...)
כיתה: עולה ל-יא'
תאריך לידה (כולל שנת לידה!): 05.03.91
גיל בו את רוצה להיות? 17

שפות מדוברות: עברית, ומבינה אנגלית כמעט שוטף.. פשוט לא מדברת אותה...כלנ גם קצת ספרדית... 
החלום שלך? לפטוף ועוד משו אחד שאני לא הולכת לומר
את חושב שהוא יתגשם? אני מקווה
מה אוהב לאכול? אממ... סטייק אסא או גלידה פיצוץ אוריאו או משו ממקס ברנר...
מה אוהב לשתות? קולה, בירה שחורה מים ושוקווווו! (שירי וספיר יבינו! =P )
צבע עיניים? חום

צבע שיער? שתני עם גונים טיבעים! =P
רגיש לדגדוגים? לא =\
אוהב את החיים או לא? לפעמים כן ולפעמים לא

כמה אחים? אחת.. קטנה ומפלצתית!
מסר לחיים? לפני כול דבר טוב יש משהו רע
יש לך גשר? לא, פלטה... :D

יש לך משקפיים\עדשות מגע? משקפיים... בתקווה לעבור לעדשות...
מה הדבר הכי חשוב לך? משפחה, חברים ובריאות
יש חבר? כן 3>
ממה אתה הכי פוחד? נחשים
קעקועים? אין.. אבל רוצה...
איזו מחמאה אתה מקבל מרוב האנשים? שאני יפה או שהשיער שלי יפה D=

אם היית מישהו אחר, האם היית מתחבר עם עצמך? אממ.. לא יודעת..
מה החולשה הכי גדולה שלך? אש, סכינים ושוקולד =P ושאני בישנית מידיי =\
מה השיעור הכי חשוב שלמדת מהחיים? "הזול ביותר הוא היקר ביותר"
מהו הסרט הכי דפוק שראית? החצי האחרון של "פשוט מאוהבת" והסוף של "הצד שלו הצד שלה"

האם...
אתה חי את הרגע? מנסה אבל זה לא ממש עובד =\

יש לך סודות? ניראה לי
את יודעת לשיר? לא
התאהבת פעם? לא יודעת
אמרת למישהו "אני אוהב אותך" והתכוונת לזה? כן 3>
היית פעם בחו"ל? כן.. רק פעם אחת עם סבא בארה"ב...

הרבצת למישהו? כן
התחילו איתך? לא
נשארת ער כל הלילה? כן.. כול החופש הגדול שעבר אצל גל D=
הרגת מישהו? לא... וחבל שלא!

בגדו בך? כן
עישנת סיגריות? לא לא ושוב פעם לא!!!! בחיים לא!!!

שתית אלכוהול? כן
השתכרת? כמעט... רציתי אבל לא נתנו לי...
קיבלת חשבון פלא' של יותר מ500 ש"ח? לא וטוב שכך... אחרת אמא שלי רוצחת אותי! X=
רצית להיות מבן המין השני? ממש אבל ממש לא! למה לי?!?
נשברה לך שן? לא

קיבלת נכשל בתעודה? לא =]
רכבת על אופניים? כן... מלא... מי לי?!?
רכבת על סוס? יאפ
רקדת עד שכמעט נפלת מהרגליים? כן... ובסוף נפלת... אבל זה כבר היה שהייתי בבית...
שיחקת כדורגל ? למה לי?! זה המשחק הכי מטומטם שיש!!
הוצאת מלא כסף על שטויות? כן... =]

הברזת מביצפר? כן... וזה היה למען מטרה טוב (אייל מאפים) או משעור לא חשוב (ולא רק שלח...)
היית מאושר? כן D=
התנצלת על משהו שעשית? תמיד!

ועל משו שלא עשית? גם כן... וזה מעצבן!
קמת באמצע הלילה סתם ככה? כן... בעעע
זכרת חלום? כן.. וכיף לי שאני זוכרת אותו!
נרדמת בשיעור? כמעט =]
התעקשת על משהו מטופש? כן

הברזת למישהו בלי להודיע? לא
הבריזו לך? כמה וכמה פעמים... =[

התחרפנת? כן =P זה קורה הרבה עם אתם עם קארן.. =P
ביקרת אצל פסיכולוג? כן.. אחרי שההורים שלי התגרשו וזה היה לפגישה אחת עם אמא ואחותי לפחות מחצי שעה...
חיכית/מחכה למשהו שלעולם לא הגיע/יגיע? כן
אכלת קופסא שלמה של אוריאו? כן... וזה כיף! =P
נסעת ברכבת? כן... איך אני אמורה להגיע למפגשים??
זרקת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להיראות יותר נקי? כן... ואני עדין עושה את זה.. זורקת ניירות לשם... ועכשיו אני מפחדת להסתכל על זה!

פחדת מהחושך? כן.. שהייתי ילדה... =\
עשו לך תפרים? לא... אבל הייתי אמורה לעשות.. פשוט לא הלכתי לבית חולים...
נשבר לך הלב? כן
שברת למישהו את הלב? לא יודעת.. אני מקווה שלא... =\
היית גאה בעצמך? כן D=
הרגשת שלא מעריכים אותך על משהו שעשית? כן... דיי הרבה פעמים...
עשית משהו שלא חשבת שתעשה? כן
סיננת מישהו בטלפון? לא
ניתקת למישהו בפרצוף? כן... מתי שעיצבנו אותי...
רצית לצרוח ולא עשית את זה? לא
אמרת למישהו שאתה שונא אותו? כן... וזה ממש משחרר!
חיבקת מישהו מפורסם? כן... "הוד רוממותה" שירי מיימון XDD אני לא מתה עלייה.. כול ההופעה צרחתי "QUEEN\פרדי מרקורי רולז" =P
תפסת טרמפ? לא
היית על במה? כן
ישנת כל היום? כן... 24 שעות אחרי מחנה קיף... =P
חשבת שאת משתגעת? כן
סיפרת סוד שנשבעת לא לגלות? לא
היית ברדיו/טלווזיה? כן... אני משדרת ברדיו ובטלוויזיה הייתי פעמים... (פעם וחצי אבל לא משנה...)

עכשיו:

מה את לובשת ברגע זה? פיזמה
קר לך או חם לך? נחמד לי
מילה שעולה לך בראש? אוכל... =P
את שומע עכשיו מוזיקה? כן... Within Temptation - Restless
עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? בר

תארי איך את מרגיש כרגע ב- 5 מילים? יכסע, כיף, מוזר, פיצול אישיות =P

את:

מעשנת סיגריות? ממש אבל ממש לא!!
מה היית משנה בעצמך? את השיער...
את אוהבת את איך שאת נראה? מממ ככה ככה.. תלוי איך השיער שלי או מה שאני לובשת...
מה כתוב על צג הפלאפון שלך? כלום.. רק תמונה של בר הבן דוד הפיצי שלי!
מאחרת הרבה? לבצפר- כמעט כול הזמן, בכללי- לא כול כך...
מדברת הרבה בטלפון? כן...
משתדלת לאכול בריא? לא!

מדברת עם זרים? לא ממש =\

מדברת עם אנשים למרות שאת שונא אותם? לא ממש

אוהבת את הקול שלך? לפעמים..
תארי את בן-הזוג האידיאלי מבחינה חיצונית? בגובה נורמלי לבנדם, ולא שמן...

ומבחינה פנימית? מצחיק, אוהב, נאמן ובוטח...
הבית האחרון שהיית בו? של סבתא של ספיר... =P
האם את תמיד מרגיש שמבינים אותך? לא
האם את סומך על אחרים בקלות? תלוי מי...
מי הבן-אדם שיודע עליך הכי הרבה (חוץ מהמשפחה)? ספיר
מי הבן-אדם שאת מכיר הכי הרבה זמן (חוץ מהמשפחה)? שיר... אני "סובלת" אותה כבר 16 וכמעט שלושה חודשים =P
מי מקשיב לבעיות שלך? היחידה שבאמת יודעת את הכול כולל הכול זו ספיר... אז ספיר...
עם מי את רב הכי הרבה? אבא


הדבר האחרון:
הקול האחרון ששמעת? של המוזיקה...
המקום האחרון שהיית בו? מממ קניון רחובות
האדם האחרון שדיברת איתו בטלפון? ספיר

הדבר האחרון שאכלת? שוקולד
שקנית? קולה
דיסק אחרון ששמעת? של Within Temptation
ושקנית? באילת של Muse - Black Holes and Revelations

שיר אחרון שנתקע לך בראש? Within Temptation - All I Need

אדם אחרון שצעקת עליו? שירי אתמול שהיא תעצבנה עליי... ואני אפילו לא יודעת למה... =S
אדם אחרון שראה אותך בוכה? לא זוכרת...

עם מי את מדבר? עכשיו עם אף אחד..
את אוכלת? לא... אבל בדרך להכין לי משו לאכול! חזירה שכמותי! =P
שותה? לא.. אבל גם זה יתופל אחרי שאני הסיים את החפירה! XD
תסתובבי לאחור, מה את רואה? קיר עם פוסטרים של אוונסנס

 


 

זהו ניגמרה החפירה...

יופ טוב! 3>

נכתב על ידי Lu-Lu , 10/7/2007 16:43  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lu-Lu ב-15/7/2007 17:12



8,108

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLu-Lu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lu-Lu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)