לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של חזירה מורעבת שלטחון אוהבת

Avatarכינוי:  Lu-Lu

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

תשובות לשאלון+משתמטים+חודש


אני חייבת להגיד משו:

זין למשתמטים מהצבא!!

מי שמשתמט הוא פשוט בנדם שחש את אצמו אוהב את הארץ!!!

אתה יכול להיות זובניק או משו שלא קשור לנשק!!

או עם אתה ממש אצלן - אתה יכול להיות משו שאתה חוזר הביתה כול יום!!!

(אחלה של התיחסות! מלאת דאה וחומר לקריאה!! חח סתם... פשוט איך לי כוח לכתוב.. אני הגדיש לזה יותר זמן מחר או בזמן אחר... סוריייייייי!!!!)

 


 

השבוע עוד מאט נגמר... ועכשיו אני עושה את השאלון של השבוע... כמה הגיוני מצידי... XDDD

 

מה המשקל שלך? מה הגובה שלך?
הגובה שלי הוא 170 ומשו ואני שוקלת 53... וכן אני יודעת שזה תת משקל... =\ אני פשוט לא מצליחה להשמין! ואני תוכנת כול היום כול יום! אני פשוט לא משמינה... =\

 

האם את יודעת מה מסת הגוף (BMI) שלך?
לא ואני לא רוצה לדעת תודה רבה... =P

 

האם לדעתך את שמנה או רזה?
רזה... כבר אמרתי שאני תת משקל נכון?

 

האם אי פעם עשית דיאטה? אם כן - איזו?

אני בתת משקל אתם רוצים שאני העשה דיאטה?!? השתגעתם?!? XD

 

האם אי פעם היית בולמית או אנורקסית? מדוע?
לא! אני פוחדת מהאנורקסיות! הם ניראות כמו אני לא יודעת מה ועוד חושבות שהם הכי כוסיות בעולם ועוד שצריכות להרזות עוד יותר!!! אימלללללללללללה!!!!!!!

 

מתי בפעם האחרונה אמרו לך שאת רזה / שמנה?
גל וקארן כול הזמן אומרים לי שאני שמנה... טוב אבל הם לא נחשבים... אצלם כולם שמנים... D=

 

כשאת אוכלת- האם את סופרת קלוריות?
אני בתת משקל ואתם עוד רוצים שאני הספור קלוריות!?!? יווו! XD

 

האם את עוסקת בספורט כלשהו? אם כן, איזה?
אני הולכת ברגל לכול מקום בעיר.... ואני עובדת... זה באמת עבודה שכול הזמן עושים משו אז כן זה גם משו... =\

 

מה את חושבת על אנורקסיות ובולמיות?
חולי נפש!! רציני! הם מפחידות אותי כול האנורקסיות והבלולמיות האלה! אמילה! איך שהם ניראות זה ממש מפחיד!!

 

האם המשקל והמראה החיצוני הוא חלק גדול מחייך?
המשקל והמראה החיצוני לא מזיזים כי אני אוכלת וזה לא מזיז לי... אני נשערת בתת משקל ורזה אז זה לא מזיז לי... זה רק הבגדים שמזיזים... מזיזים הרבה! אני צריכה בגדים חדשיםםם!!! :'(

 

מה את חושבת על אנשים שמנים? האם לדעתך הם אינם רואיים להערכה כמו זו של הרזים?
יש לי חברים שהם מלאים... (אני אוהבת אותם אז אני לא אומרת שמנים!!!) וזה לא מזיז לי... עם הם אנשים טובים ואני אוהבת להיות איתם מה אכפט לי עם הם שמנים או רזים?!?!

 

האם אנשים שמנים, לדעתך, מאושרים יותר מהרזים?
לא... עם נח להם עם אצמם אז למה שהם יהיו יותר מאושרים מהרזים?!?

 


 

מחר לי ולבר יש חודש!!

אויי איזה כיף!!!

והבאסה שהוא עכשיו בכינרת...!

אוווופפפ

אני רוצה שהוא יחזור כבררררררר!!!!

 


 

בקרוב יהיה פוסט תמונות!

אני יודעת איך עושים ריסייז!! XD

סוף סוף למדתי איך עושים את זה!!! =P

 


 

יום טוב! 3>

נכתב על ידי Lu-Lu , 3/8/2007 20:34  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lu-Lu ב-11/8/2007 03:01



8,108

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLu-Lu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lu-Lu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)