לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של חזירה מורעבת שלטחון אוהבת

Avatarכינוי:  Lu-Lu

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

דיכאון


רע לי.

ואני שרופה! וכואב לי!!

ואמא שלי הצבנית עליי כי אני רוצה לקנות תיק (זמספורט, תא אחד) ושנה שעברה כניתי כבר תיק (אוסטר שתי תאים)

ואני כול כך רוצה זמספורט! ושלא נדבר על תא אחד!

ואני גם חייבת לה כסף! והיא לא מוכנה לשלם לי על התיק!

 

ואני מנסה לשמור כסף ואני לא מצליחה!!

כי הספר הבן זונה הזה האלה לי את המחיר של ההחלקה ב800 שקל ואין לי אותם! ואני מנסה לחסוך ואני לא מצליחה בגלל חובות!

לאחד 60 שקל לשני 150 ואני עוד רוצה לקנות תיק ואז לא ישאר לי מספיק כסף לדברים שאני רוצה!

כוס אמק!!!

 

ואני לא יכולה לדבר יותר בפלאפון! זהו!

וגם - אסור (!) לי להתקשר מהבית לפלאפון!

ואת שני האנשים שאני הכי רוצה לדבר איתם אפשר להסיג רק בפלא!! (אחד מהם, זה שאני מדברת איתו מבית לבית לא בבית כרגע, והשני אני מתקשרת לפלא כי שם הוא זמין בוודאות והוא לא מתקשר אליי אף פעם. >< )

 

די!

נמעס לי!

אני כבר כמה פעמים אמרתי לעצמי שזה יעבור ולא יחזור והדיכאון תמיד חוזר!!

נימעס לי מעצמי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Evanescence - Tourniquet


i tried to kill the pain
but only brought more
i lay dying
and i'm pouring crimson regret and betrayal
i'm dying, praying, bleeding and screaming
am i too lost to be saved
am i too lost?

my God my tourniquet
return to me salvation
my God my tourniquet
return to me salvation

do you remember me
lost for so long
will you be on the other side
or will you forget me
i'm dying, praying, bleeding and screaming
am i too lost to be saved
am i too lost?

my God my tourniquet
return to me salvation
my God my tourniquet
return to me salvation

i want to die!!!

my God my tourniquet
return to me salvation
my God my tourniquet
return to me salvation

my wounds cry for the grave
my soul cries for deliverance
will i be denied Christ
tourniquet
my suicide

 


 

יום אחד אני הגיד לכם מה אני חושבת עליכם. על כמה שאני שונאת אותכם. על מה שעשיתם לי. על איך שצעקת עליי. אל איך שהאיימת עליי. על איך שהאשמתם אותי בהכול.

אני שונאת אותכם! ויום אחד אני הגיד לכם את זה בפנים, ואתם לא תיראו אותי יותר בחיים שלכם!

 

Evanescence - Sweet Sacrifice

 

It's true, we're all a little insane
but its so clear
now that I'm unchained

fear is only in our minds
taking over all the time
fear is only in our minds but its taking over all the time

you poor sweet innocent thing
dry your eyes and testify
you know you live to break me- don't deny
sweet sacrifice

One day I'm gonna forget your name
and one sweet day, you're gonna drown in my lost pain

fear is only in our minds
taking over all the time
fear is only in our minds but its taking over all the time

you poor sweet innocent thing
dry your eyes and testify
and oh you love to hate me don't you, honey?
I'm your sacrifice.

[I dream in darkness
I sleep to die e
rase the silence
erase my life
our burning ashes
blacken the day
a world of nothingness
blow me away]

do you wonder why you hate?
are you still too weak to survive your mistakes?

you poor sweet innocent thing
dry your eyes and testify
you know you live to break me- don't deny
sweet sacrifice

 


 

זהו. זה סופי. בגיל 18 אני משנה את השם משפחה לפלדמן.

 


 

אני יהיה בסדר. אני מבטיחה. אני יהיה בסדר.

נכתב על ידי Lu-Lu , 20/8/2007 19:40  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של השד האדום ב-29/8/2007 11:03



8,108

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLu-Lu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lu-Lu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)