לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של חזירה מורעבת שלטחון אוהבת

Avatarכינוי:  Lu-Lu

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

פוסט תמונות ענק!! =P




המצב רוח משתפר...

ועוד מאט מתחילים ללמוד...

ותאמת - אני רוצה את זה...

כי זה לחזור למסגרת... לשגרה....

והכול יהיה טוב יותר... אני בטוחה בזה... (או יותר נכון מקווה שזה מה שיקרה... =| )

 

אז בקיצור...

אני יוצאת מהדיכאון ועושה פושט תמונות ענק! =P

אז להלן:

 

אנוכי בתמונה ישנה... מעוד ישנה...

 

תמונה מפחידה ביותר שלי שהצתלמה באותו היום...

 

אני וורי...

ורו אני מתגעגעת!!! תחזרי כברררררר!! 3>

 

אני והדבנון אשל...

ודבונה - תודה תודה תודה!! 333333>>>>>>

 

ואם כבר שמים תמונות שלך אז עד הסוף:

 

 (כן אני יודעת שזה טיפשי אבל תגידו שזה לא הדבר הכי חמוד שראיתם! =P)

 

 

ורציתי לשים תמונה שלי ושל בר... אבל אין עדין תמונה נורמלית... אז מתי שתיהיה אני השים.. אבל בנתיים אני השים משהו אחר לבר שלי: (אני יודעת שזה מתושטש! אבל זה ממש יפה!!)

בר יפה שלי אני אוהבת אותך הכי שיש!!!

 

 

תמונה שלי ושל הלק הצהוב מרקר שלי! (לא רואים אותו ממש בגלל האור... אבל במציאות - הוא ממש כמו הצהוב מרקר!! DDD= )

 

 

והתחלה דיברתי על הבצפר... אז כבלו את הדברים הכוסונים (כן כוסונים! בדיוק כמו סטואי! XDDD) שקניתי:

בסוף כן קניתי טיק חדש! והוא שחור עם ורדים אדומים וגולגלות!! להלן:

וזה היומן - וזהו! נגמרה החפירה!!

אז בגלל שהייתם נחמדים והצלחתם להגיע לסוף של הפוסט בלי לפרוש בהמצע מהחפירה קבלו משהו יפה:

אוכל!

זה פשוט אחד הדברים הטעימים! זה קצפת עם שוקלד מומס!

מדהיייייייייייים!!!

זה פשוט גאוני ואני המצאתי את זה! =P

 

 

יום טוב!Lu Lu

 


 

עריכה:

 

תיראו איזה יופי:

 

בר שלי עשה לי את זה!

בר אתה לא מבין כמה אני אוהבת אותך!!

אתה הבן אדם המושלם!

*~נשיקה וחיבוק~*

נכתב על ידי Lu-Lu , 28/8/2007 19:09  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lu-Lu ב-2/9/2007 14:03



8,108

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLu-Lu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lu-Lu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)