לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של חזירה מורעבת שלטחון אוהבת

Avatarכינוי:  Lu-Lu

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

מבקשת סליחה מ-


בגלל שזה יום כיפור וכולם מבקשים סליחה מכולם אני גם הבקש סליחה מאנשים:

 

1. סליחה מ~~~~~~~~~~~ שאני שונאת אותכם.

2. סליחה מתום על המכתב שתקבל מחר לא ימצא חן בעינך. (והוא בלי קללות, או האשמתו על דברים ספציפים או כול דבר מעליב. אני פשוט מחזירה לך תשובה על מה שכתבת לי.)

3. סליחה מליאור שהמשכתי ריב שאת התחלת אותו ובגלל שאת לא היית מסוגלת לסבול את הנאצה (שלא רק אני עשיתי) סגרת את הבלוג.

4. סליחה להילה על חוסר הטקט המוחלט.

5. סליחה לאלון הייתי חייבת לו 75 שקל כבר איזה חודש אבל רק אתמול היא קבל מימני את הכסף.

6. סליחה להחראית משמרת מסויימת שיש לי על זה שאני שונאת אותך.

7. סליחה לבר שלי שיכול להיות שאני לא אוכל לבוא היום כי אני אשן.

8. סליחה לגל עם זה שכול פעם שאני באה אלייך אז אני גורמת לך את כול הגבנץ, פיתות/לחם/חלה והקבנוס.

9. סליחה לספיר על זה זה שאת מחקה אותי ואני מחקה אותך.

10. סליחה לזיפה שבכול מבחן בתקשורת שיש לנו אני מזעיקה אותו ואומרת לו: "תתחיל להיזכר בחומר של תקשורת כי אתה הולך ללמד אותי עכשיו".

11. סליחה ליובי שאני כול הזמן גונבת לה את המחשב, ואומרת לה שהוא היה אמור להיות שלי בכלל אבל היא קבלה אותו לפני כי לה היה את הכסף וקנות אותו וגם סליחה על זה שאני כול הזמן מבקשת מימך להכין לי חביתה מקושקשת כי שלך יותר טובות משלי!

12. סליחה מסבתא שלי שאני כול הזמן מבקשת מימנה כסף ואומרת לה שאני החזיר לה אבל אני לא מחזירה וגם על זה שאני עכשיו הולכת לנזס לך שתשני את הביטוח לאוטו כדי שגם אני אוכל לנהוג עליו מתישהו.

13. סליחה מאבא שמתישהו אני הבוא להתנחל אצלך לכמה ימים אז תכח אותי ליציאה (כמו שהבתכתה לי) ושתצתרך להכין לי הרבה אוכל.

סליחה מבר שלא רשמתי בבלוג תודה על העיצוב החדש שהוא עשה לי.

14. סליחה לגל שאני קוראת לך "חזיר-הומלס" כי כמעט שאין לך אוכל בבית.

15. סליחה מכול האנשים שצחקתי עליהם למרות שזה היה ממש ממש מצחיק ובטח גם מגיע להם.

16. סליחה מגבריאלה או אלון שאני הולכת לעשות לכם עבודה קשה בגלל הציור על הקיר (ואני מחפשת תמונה אחרת אז אל תצעקו עליי בבקשה.)

17. סליחה מבר שלי שעדין לא גמרתי את המכתב שאני יושבת עליו כבר (כמעט) חודשיים.

18. סליחה מיובי שלא הייתי במסיבת סיום שלך כי הייתי בהופעה של אוונסנס וסליחה מאמא שאני הייתי בהופעה של אוונסנס ואת לא היית כי הלך למסיבת סיום של יובי. (הנקמה המתוקה על רוגר ווטרס!.)

19. סליחה לקוראים שאני כול כך חופרת/משעממת.

20. סליחה עם שחכתי לבקש מימשהו סליחה.

 

(חצי מהסליחות שרשומות פה אני גם הגיד לאותם באנשים מחר בערב.)

 

וזהו.

פוסט הזה היה (אני מזהירה מראש) חופר (כי הוא יהיה ממש אבל ממש גדול) אבל גם מצחיק ברמות!

 

שיהיה לכולם שנה טובה גמר חתימה טובה ולמי שצם גם צום קל (ואני בשום פנים ואופן לא הולכת לצום. ולא רק בגלל שאני לא מאמינה אלא בגלל שאני לא הולכת לוותר על אוכל! מה גורם לכם לחשוב שאני הוותר על אוכל?!? חחח)

נכתב על ידי Lu-Lu , 20/9/2007 15:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lu-Lu ב-22/9/2007 22:16



8,108

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLu-Lu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lu-Lu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)