לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של חזירה מורעבת שלטחון אוהבת

Avatarכינוי:  Lu-Lu

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

ח ו פ ש !


ח ו פ ש ! ! !

NO MORE SCHOOL!!

טוב יש... כי אתי לא שובתת כמו המורות שלי להיסטוריה לשון ומתמטיקה...

אז נכון לומר שמיום שלישי אני יהיה:

FREE!!!

 


 

אתמול היה לנו מבחן בתקשורת...

מבחן ע נ ק בתקשורת!!

תודה לאל שהוא עבר!!!!!

 


 

היום הייתה לנו הופעה של הג'רפות...

שדרך הגב השיר היחידי שאני מכירה שלהם זה משו עם גג..

על מישי שאולה לגג...

לא יודעת...

בקיצור...

זה היה בגלל שהייתה לנו איזה פעילות על "הנוער ינהג אחרת"

(כבלו את הדו משמעות!! XD )

שזה נגד תעונות דרכים...

אז אני ואלון (שדרך הגב שאני עכשיו אצלו..) הלחתנו שאנחנו הולכים...

אז הלכנו אליו.. (מסביר את העובדה שאני עכשיו אצלו..)

אז לא ממש ראיתי את ההופעה...

אבל אמרו לי שהיא הייתה טוב...

אז למי שראה אותה אז מקווה שנהנה..!!

 


 

בגלוגרים שרוצים להיתראיין ברדיו בנושא של הבלוג תוסיפו אותי למסן:

[email protected]

 


 

בפעם הבאה יהיה פוסט "נאצה"..

על פקצות!!

XDD

יהיה שווה אני מבטיחה!

 

יום מעולה!! (איזה חום היום!!!! אני עם גופיה!!! איזה כיף!! XD )

נכתב על ידי Lu-Lu , 23/3/2007 17:06  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *LULU16* ב-3/4/2007 16:06
 



צרזורה בבצפר!!


אנוכי עכשיו בבצפר משועממת...

אני רוצה לעבור אבל אין לי לאין!!!

לא רוצה!!!

:'(

נכתב על ידי Lu-Lu , 16/3/2007 10:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *LULU16* ב-22/3/2007 15:56
 



IPOD


כבלו את הIPOD שלי! (לא רואים הכי טוב כי זה מהמצלמה של המחשב... כי המצלמה שלי קצת נדפקה...):

 


IPOD

נכון שלמרות שהמצלמה המפגרת שלי מראה כאילו יש לי איזה משו על האייפוד והאיכות על הפנים זה הדבר הכי יפה שראיתם איי פעם בחיים?!?! וזה שלי שלי ורק שלי!! (מתי שתיהיה תמונה נורמלית אני סמה אותה פה...)

זו מתנת היום הולדת הכי טובה שהייתה לי איי פעם החיים וזה בא מהבנדם שהכי חשוב לי בחיים: סבא וסבתא שלי!!

ואני לא יודעת למה אבל בשבוע הראשון שלי איתו הייתה לי את התחושה שזה כאילו לא שלי ושאני צריכה להחזיר אותו למישו...

עכשיו אני כבר לא מרגישה ככה (גל אתה לא מקבל אותו יש לך אחד משלך כבר!! XD)

אבל מה שכן: גל אתה חייב לי שתי בזוקות!!!!!!!!!!! XDD ישש!! ניצחתי את גל!! חעחעחעחעחעחעחעחעחע!!!!!!!!!!!

 

אני הולכת לראות כוכב נולד... איזה מסכנה יוליה!! (אני למדתי איתה 5 שנים בהתעמלות אומנותית... חיחי)

לילה טוב!

נכתב על ידי Lu-Lu , 10/3/2007 20:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *LULU16* ב-13/3/2007 13:52
 



לדף הבא
דפים:  

8,108

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLu-Lu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lu-Lu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)