לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים, היקום, וכל השאר

נולדה בתשמ"ו. הגיעה לכאן במקרה, ראתה כי טוב (אפילו פעמיים!) ונשארה. חייה לא נוטים להיות משעממים בדרך כלל, לכן מעת לעת היא חשה צורך לספר חוויות לכל מיני אנשים. אלא שלספר את אותו הסיפור 42,000 פעמים וחצי זה לא פשוט. כתיבה בבלוג אונלייני, זה חוסך.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

איזה מתוקה אני, נכון?


במסגרת ארגון ותיוק הדפים בבית, נמצאו הממצאים הללו, אני כתבתי, כנראה בסביבות גיל 4-5:

 

הקדמה   פּעם אחת היה יֶלֶד שׁלֹא הייו לוֹ הוֹרים.

למה? אֶת זה אני לֹא אגלה לכם וְאחשׁב רוֹצים אֶת הסיפוּר יוֹפי אז תישבוּ יָפה וְאני יספר לכם

 

פּעם אחת היה יֶלֶד בּן-שׁנה שׁהייוּ לוֹ הוֹרים אבל בּאה מילחמת 6הימים וְפּרצוּ לדלת

 

 

וכאן נגדע הסיפור המרגש, אולי בשל דפיקות עזות על הדלת, לכו תדעו. נו, לא הספיק לכם? רוצים עוד הוכחות שאני באמת מוכשרת מלידה? הרי לכם עוד קטע, אני חושבת שאפשר לתארך אותו לכיתה ב'-ג'. נכתב, כך אני מניחה, לאמא שלי ליום כיפור.

 

סליחה שאני מעירה אותך משנתך לפעמים כשאת נחה

ומעצבנת אותך, סתם ככה.

כתיבה וחתימה טובה!

מעדי לאמא האהובה.

 

נו, אז מה תגידו?

 

 

ובקשר למה שקורה בחוץ.

שנהיה בריאים.

תמיד הייתי נגד חסימת כבישים, מאז ומעולם, לא משנה של איזה צד.

אבל עשה לי טוב לראות את העם חוסם כבישים על הדבר הזה! באמת שעשה לי טוב! אז מצד אחד שיעצרו את זה, כי לא יפה לחסום כבישים, ומצד אחד - זה יופי! כיף לראות שמשהו מזיז לעם הזה. (ובגלל שהוציאה עצמה מהכלל כפרה בעיקר. אך מהו העיקר כאן? אוף, זה מסובך.)

נכתב על ידי , 1/7/2007 18:07  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 37

תמונה




4,499
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוּש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוּש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)