לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Take Me Away


somewhere in this darkness there's a light that I can't find, maybe it's too far away and maybe I'm just blind

Avatarכינוי:  נטי =]

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009


אנשים הם ממש לא מה שהם נראים.

איך אפשר לתאר את ההרגשה הזו שהרגשתי לפני כמה חודשים?

בהתחלה אני מגלה את זה עליו, אח"כ עליה, אח"כ על מישהי שכבר באמת לא אכפת לי ממנה אבל זה עדיין מפתיע.

עכשיו רק חסר ששאר האנשים שחשובים לי יבואו אליי בהצהרה הזו ואני יכולה למות בשקט.

מה נסגר?!!? ככה לבגוד באמון שלי ובאמינות שאתם מקרינים? מבחינתי, אחרי דבר כזה אין דרך חזרה. האמון שלי נפגע, ולתמיד. זה כבר באמת לא חוזר להיות כמו שהיה לפני כן.

ועכשיו אני מוצאת את עצמי בוהה ותוהה- מתי כבר יגיע השלב שבו זה יהיה אמיתי, הדדי, מציאותי?

 

וכאילו שזה לא מספיק, עכשיו גם הצבא המכוער הזה לא מקבל אותי לתפקיד שפחות או יותר רציתי [ותאמינו לי שהייתי טובה יותר מכמה וכמה שעשו איתי את המיונים]. ועל זה אני רק יכולה להגיד: אמרת שאת מוכנה אפילו להיות פקידה ולהגיש קפה? כנראה שזה באמת מה שאת הולכת לקבל בסוף.

לא רוצה :'((

נכתב על ידי נטי =] , 19/8/2009 12:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,995

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטי =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטי =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)