לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.For The Investors

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

60 מלאו לקטנטונת שלנו!!


יום העצמאות..אחח,אני אוהבת את החג הזה מעצם משמעותו ולא מעצם החגיגה עצמה כי אני דיי נרטעת מכל העיניין הזה של הספריים!
אבל השנה זה היה יום העצמאות המוצלח ביות שהיה לי אי פעם נשארנו עד אור הבוקר,ובמצב כפית מטורף חזרנו הביתה!!XD
אז מה בעצם הלך שם:
אירגנו את הדברים אצל בר,והלכנו בכיוון המרכז,בילינו שם עד סביבות ה -12,בראינו זיקוקים היה נחמד.
חזרנו לאיזור של בר ,חווינו ויכוח קבוצתי קטן אבל מה לעשות לכולם יש רגעים קשים וזה היה סתם ויכוח קטן שנגמר בטוב,כמו שפתגם רוסי אומר"כל דבר הוא טוב,אם הוא נגמר בטוב!"
אחרי זה הלכנו לבר ישבנו אצלה שרנו,ניגנו,שיחקנו טאקי(איך לא,חח) אכלנו פלוב*(אורז בוכרי-שרוסים מחקים אותם בצורה ממש טעימה!חח)..
אהמ..מה עוד היה ,אהא, כמה חברה נרדמו,לא שבאמת נתנו להם לישון..בר ניסתה ללמד את דימה לנגן בגיטרה(חחח..)
בבוקר ,שתינו קפה..ובסביבות חמש וחצי בערך התחלנו ללכת הביתה..חח..אין דבר משעשע יותר מלהיות במצב שבו הגוף עייף ולא מתפקד והמוח מתפקד רק על קופאין ,דיי ,הינו בכזה מצב כפית..צחקנו על כל שטות !!ניראלי אם היו ברחוב אנשים הם היו חושבים שאנחנו שתויים!!חחח
וזהו הגעתי הביתה ונרדמתי ישר, התעוררתי בשתיים וזהו הנה אני מעדכנת :)

לצערי מצלמה עדיין אין לי, אז לתעד הצלחתי רק ממצלמה של פאלפון שגם הוא לא שלי,אז כרגע אין עלי תמונות ,אבל ברגע שהן יהיו אצלי אני אעלה אותם לבלוג ..כי כדי באמת להבין את המצב שבו הינו בלילה (סביבות 4 לפנות בוקר) צריך לראות את התמונות!

וכמובן איחולים לילדת היומולדת-למדינתינו הקטנטונת שמתבגרת לעט לעט..

שלום לך ארץ נהדרת/יהורם גאון

הייתי בפריס וגם ברומא
ראיתי את שבעת פלאי תבל
בקוטב הצפוני וגם דרומה
אך אין מקום כמו ארץ ישראל

וכמו גלויות של נוף יפות
תמונות בזיכרוני עפות
כמו בעד עדשה של מצלמה

בתרמילי אותן אשא
בכל מקום לכל מסע
קטעי פסיפס מתוך תמונה שלמה

שלום לך ארץ נהדרת
עבדך הדל נושא לך שיר מזמור
גם אם לעיתים נודד אני על דרך
מה טוב לנדוד אך טוב יותר לחזור

צריחי המגדלים בירושלים
וסמטאות השוק הצבעוני
גגות הרעפים של גבעתיים
הניבטים מבעד חלוני
את האביב בתל אביב
את סבתי ואת סבי
את החלה ואת נרות שבת

את ים המלח מול אדום
ואשת לוט צופה לסדום
ואת הקיץ בואכה לאילת

שלום לך ארץ נהדרת
עבדך הדל נושא לך שיר מזמור
גם אם לעיתים נודד אני על דרך
מה טוב לנדוד אך טוב יותר לחזור

מימיה הכחולים של הכינרת
והרקיע התואם מעל
והרגשת הבית המוכרת
בתוך עורקי זורמת כמו חשמל

הרי גליל והשומרון
הפרדסים שבשרון
וילדים בגן המושבה
את הכרמל ואת הים
אחד אחד ואת כולם
תמיד קורצים אומרים ברוך הבא

שלום לך ארץ נהדרת
עבדך הדל נושא לך שיר מזמור
גם אם לעיתים נודד אני על דרך
מה טוב לנדוד אך טוב יותר לחזור.

PEACE & LOVE PEOPLE




נכתב על ידי , 8/5/2008 18:02  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*-*анушка*-* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *-*анушка*-* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)