לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

And I dance dance dance and I dance dance dance..


הבלוג שלי הוא הבית שלי. אורחים בבלוג=אורחים בבית. נא להוריד נעליים בכניסה, אני לא רוצה שהפרקט יתלכלך. אתם מוזמנים להנות מהמערכת קולנוע הביתית ונא לזכור, עישון פרחים מפלסטיק בין 2-4.. תודה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

וזה כמו מחלה


וזה כמו מחלה.

זה אוכל אותך מבפנים.

את יודעת שאת עושה משהו לא בסדר,

אבל את ממשיכה עם זה כי את רוצה להגיע למקום המסויים הזה.

כי את לא מקבלת 'לא' כתשובה.

כי ככה את.

כי ככה חינכו אותך.

כי את חייבת להשיג את מבוקשך.

ואת שומעת אותה קוראת לך בכל דבר שאת מכניסה לפה שלך

מזהירה אותך ומזכירה לך את התוצאות

ואת לא אוכלת

ומעשנת במקום.

כמו קטר.

אפשר כבר לסלול מדרכות מכל הזבל שיש לך בריאות.

ואת רוצה להפסיק לעשן, אבל את לא יכולה.

ואת רוצה להפסיק עם זה..

ואת

לא

יכולה.

כי את כבר בתוך זה,

נראה לך.

וכל כך הרבה חששות מלווים אותך

בכל דבר שאת עושה

מפחדת

בעיקר להשאר לבד.

כי את שונאת להיות לבד..

למרות שלא תמיד ה"ביחד" שלך, הוא באמת ביחד.

ואת רוצה להאמין שכל זה רק חלום,

שאת תתעוררי מחר בלי כאבי בטן מטורפים..

שתקומי בלי סחרחורת,

בלי כאב ראש.

אבל את יודעת שזה לא יקרה..

כי משהו נדפק אצלך

נדפק חזק.

ואת שוב חושבת עליו, שוב מתגעגעת אליו..

ומבולבלת.

מה קורה.. אם משהו בכלל קורה.

לא יודעת.

ונמאס לך מזה שאת לא יכולה לדבר על זה..

ולמרות שאת רעבה כרגע כל כך, הבטן כבר נדבקת לך לגב..

את עדיין לא תכניסי משהו לפה שלך.. חוץ ממים.

 

אני שונאת אותך.

אני שונאת אותי.

 

ושוב רע לי.

 

BTW

מזל טוב לבלוג.

בן שנה וארבעה ימים.

נכתב על ידי , 28/10/2007 19:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של yarden(L)in ב-19/10/2008 12:03
 





כינוי: 

בת: 32

MSN: 




1,297

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלו (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלו (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)