לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

WonderLand


"חלומות על ימים יפים ושמש שזורחת בין ההרים, על הים והגלים ותמיד שאלת מהי מהות החיים?"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

לאט


בזמן האחרון אני מרגישה שאני דורכת לעצמי על הראש,
או הולכת על הכוכב של הנסיך הקטן, כל כך פיצפון שאפשר לראות את השקיעה 47 פעמים ברצף.
קשה לי להחליט אם הזמן זז מהר מדי או לאט מדי, אם נשאר לי מספיק זמן ללמוד, או שנגמר הזמן והכל אבוד. ואולי בכלל הזמן מרפא הכל.
אם אני רוצה ללמוד או שפשוט החלטתי שאין ברירה אחרת.
אני לא אוהבת לחץ, אני לא אוהבת לחיות במרדף אחרי ציונים, אני גם לא טובה בזה, מעולם לא הייתי, וכבר אין לי את החשק כמו פעם להשתפר.
הייתי מעדיפה אם יכולתי, פשוט לברוח.


לברוח מכל שאני קשורה אליו כאן, החברים, המשפחה, העבודה, הלימודים...
אני הולכת להגשים חלום, את החלום הגדול ביותר שהיה לי ולנסוע עוד 5 חודשים לדרום אמריקה.
אני לא רוצה לחזור משם...
אולי כי קל לי יותר לא לחשוב,
אולי כי מחשבה על לנסוע לכרמל לכמה ימים,
או לנסוע לכל כך הרבה זמן לחו"ל מבלי לתכנן מה יקרה אחרי פשוט מרגיעה אותי.

 

הראש שלי כבר שם, הלב שלי עוד פה.

הייתי מוכנה לעשות שינוי, אבל כנראה שכבר לא נדע מה היה אם...

נכתב על ידי Anabel Lee , 26/5/2008 21:02   בקטגוריות מצב רוח  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי:  Anabel Lee

בת: 37




6,991
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnabel Lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anabel Lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)