לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ישנם ימים שהתקווה זה כל מה שנותר, זמנים שהכל נראה שחור ומר. אתה מסתכל קדימה ולא רואה ישר אבל אתה יודע שמחר יבוא מחר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

כוחותינו שבו בשלום הביתה


 

לא זה כרגיל לא משהו עדכני שקשור למחלמה או איך שנקרא לה ששוטפת אותנו מאז יום רביעי שעבר.

למרות שיום רביעי שעבר הוא בדיוק הנושא של הפוסט הזה.

ביום רביעי שעבר - אני השתחררתי .

אני שמחה

אני עצובה

אני מבולבלת

אני עצבנית

ועוד הרבה דברים נפלאים, שפשוט מתערבבים אצלי בבטן....

בשביל חלקכם שיחרור היא סתם מילה שקוראים בעיתון (שלפעמים מתקשרת לפמניסטיות ולכל מיני תמונות מוזרות), בשביל חלק זאת שאיפה ובשבילי עכשיו, זאת כבר משימה שהושלמה.

יקח לי עוד כמה ימים לנתח את מה שאני מרגישה בנדון, ואלו שכבר עברו את החוויה, יוכלו להשוות אותה במדויק לסרטון ההוא שמראית בסרט משתחררים.....

(בחור שנכנס לתוך קרוסלה ויוצא כל פעם במקום אחר) - זאת בדיוק ההרגשה.

אז לכל מי שהשתחרר איתי ובטעות קורא את זה - עשינו את זה !!!

ומה עכשיו ?

 

יול

נכתב על ידי יול' , 16/7/2006 22:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שמואל, אחיו של מיצי הדג ב-11/2/2008 19:07
 





כינוי:  יול'

בת: 38




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליול' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יול' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)