לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מעבר לקשת...




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

עדכון חדש דנדש במיוחד לענבל וצוות נצחייה..!! =]


טוב, קצת שכחתי מהבלוג אבל לפעמים אני ממשיך לעדכן (ענבל..!!) אז ככה....

יש לי חברה חדשה!!

בחופש חנוכה הייתי עם חברים בסרט ואצל איתי ***** ושיחקנו שם פול, ניצחתי בפעם הראשונה...!!

אין ממש הרבה לחדש אבל בתכל'ס (ראיתם?! כבר עוד חדש!! פעם לא אמרתי תכל'ס) יש כמה חדשים כמו שאתמול (שלישי) היה לנו שיחות אישיות בצופים ולפני השעה שלי הצקתי לוקנין (מין גדול כזה, שעיר, בעיקר גדול) אז נגיד אם הוא הלך למקום אחד הלכתי מדרך קיצור כל הזמן הופעתי מאחוריו והוא התעצבן כי לא הבין איך אני בא לשם..!! אני יודע שזה לא כזה מרתק למסך אבל אם הייתם חווים את זה הייתם מתפקעים!! ולפני לפני לפני שהצקתי לוקנין הייתה מישהי שהשם שלה מתחיל ב-ע' (ענבל יא אמה!!) שדיי לחצה (בלשון המעטה) עליי לעשות את העידכון הזה אז חבר שלי מהונגריה ועוד חבר שלי מניו ג'רזי באו לארץ!! איזה כיף לי ייאי!!וביום שבת אני נוסע לטקטיקבול שזה עם כדורי חרסינה ורובי ימ"מ ו-m16 וכל אלה וזה ממש מגניב...

 

כאן בידר שאומר: צוות נצחיה שולט!!!

להתראות פראיירים!! 

נכתב על ידי crazy scout , 19/12/2007 19:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  crazy scout

בן: 29




2,729

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcrazy scout אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על crazy scout ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)