לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תזמינו עיצובים..אל תשכחו את החוקים! =]

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

עיצובים להורדה..


היי כולם הפעם עשיתי 2 עיצובים להורדה..

תהנו..

....

עיצוב 7:


 
 
 
 



צבעים מועדפים:

כותרת-FDABAD

רשימה-DA7D80

פוסט-FFD9DA

............................................

עיצוב 8:




 
 
 

 

צבעים מועדפים:

כותרת-FFCCFF

רשימה-99CCFF

פוסט-FFEAFF

..................................................................................................

טוב זהו..

מקוה שאהבתם...

בקרוב עוד...

..

טינק.

נכתב על ידי , 16/3/2008 16:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב להורדה..


היי כולם..

טוב אז הינה אני שוב.....

ממ...ישרא לא קלט אותי ונמחק לי הכל...

....

ממ..הינה העיצוב..

כותרת:



 

רשימות+חתימה:


 
 
 
 


 

כפתור לינקוק:



 

אייקון:




צבעים מועדפים:

כותרת-FBDAC7

רשימה-F399BF

פוסט-FADDF1

.............................................................................................

טוב זהו..

אהבתם?!

רוצים עיצוב כזה לבלוגכם?

תביאו פרטים לפי המפעל ואני יכין לכם עיצוב בדיוק כזה.....

...

 

טינק.

נכתב על ידי , 15/3/2008 22:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש..כנסו...


היי כולם..

ממ...טוב אז יש לי עיצוב חדש..

..

ממ..אני עיצבתי..

יצא יפה לדעתי...

..

מה אתם חושבים?!

 

ממ..אני רוצה להגיד..שבקרוב אני יעלה עיצובים להורדה..

..

ממ..מוזמנים להזמין..

המפעל פתוח...עדיין.....

...

תזמינו גם ביקורות וגם עיצובים......

ממ..גליטרים ובלינקים לא..למה אני לא מעצבת אותם.....

..

ממ..

למי שיכול להביא לי מדריכים לפוטושופ אשמח..

..

למה שלי הוא בעברית...

ולא נראה לי שמשיהו יבין...

...

 

טוב זהו..

טינק.

נכתב על ידי , 15/3/2008 21:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של •TiNk£®B£L•&ordm;»°» ב-15/3/2008 21:32
 



לדף הבא
דפים:  

2,464

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•TiNk£®B£L•&ordm;»°» אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •TiNk£®B£L•&ordm;»°» ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)