לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  זאת אני..:)

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

תשובות לשאלון שמצאתי..


 
מכיוון שמשעמם לי.. אז.. זה מה שעשיתי בחצי שעה האחרונה..:
 
שם:  קוריני
 
פירסינג: רק באזניים..
 
קעקועים: לא כרגע.. אבל יהיה!
 
משקפיים: לא.. יש לי ראייה של נץ!!  רק משקפי שמש..
 
עבר פלילי: חחח לא..
 
שפות: עברית, אנגלית, ספרדית, ערבית..
 
תחביבים: סוסים, מחשב, אקסטרים בכל סוגיו..
 
חבר: כן..:] נשמה שלי!
 
מקום מגורים : ערד.. חור יותר גרוע מהזה של הבייגלה..
 
מה את עושה עכשיו (כל הפעולות): יושבת, עונה על השאלון הזה, שומעת מוזיקה..
 
תנסי למתוח את היד שלך הכי רחוק. במה את נוגעת?  במסך..
 
את שותה מוגז? בעיקרון כן.. אבל כרגע לא..
 
איך קוראים לסבתא שלך מצד אבא? אלגריה..
 
ומצד אמא? פני..
 
 לסבא מצד אבא:  שלום..
 
ומצד אמא : גדי..
 
את צמחונית? ב-ר-ו-ר שלא!
 
חיה אהובה: סוס!
 
מי יש במשפחה המצומצמת? אמא, אבא, שני אחים, סבתא..ושני חתולים..
 
יש לך תאומ/ה? לא..
 
שיר אהוב:  "כנפיים" - להקת חיל האוויר..
 
שם לבת: אלמוג ושי..
 
שם לבן: ירין.
 
צבע עיניים: חום דבש..
 
צבע שיער: שטני..
 
דמות אהובה: סימבה וטימון.
 
שתייה אהובה: נסטי אפרסק להיט!
 
צבע אהוב: אדום ושחור.. גררר..
 
מה היית לוקחת איתך לאי בודד: את יובל!! (אני יודעת שכתוב "מה" אבל זה הדבר הראשון שעלה לי לראש..)
 
ראית כוכב נולד 1? כן.. היה הכי טוב מכולם!
 
ואת 2? כן.. בערך..  אבל יותר מזה לא..
 
מעצבן אותך...: ששואלים אותי יותר מדי שאלות!! חחח
 
את בלאגניסאטית? אממ.. כשבא לי..
 
את בתנועת נוער? לא
 
סדרה בטלוויזיה: אריזה משפחתית! ! שירדה מאוויר כבר ממזמןןןן..
 
ה-kazza שלך פתוח כרגע? מאיזה שנה השאלון הזה?! יש לי רק אימיול ו.. כן.. הוא עובד!
 
 
הדברים האחרונים שעשית:
 
ספר שקראת: ספר?! זה היה כלכך מזמן שאני לא זוכרת.. אבל קראתי את היומן שיובלי כתב לי כשחזרתי מחו"ל..
 
סרט בקולנוע: בקולנוע ממש..? "רטטוי"
 
שיר ששמעת: יתגדל ויתקדש-חיים ישראל (מושמע כרגע..)
 
השיר שנתקע בראש: "משפח"א טובה" -להקת חיל האוויר
 
הדיסק ששמעת: דיסק שצרבתי לפני מלא זמן ומצאתי אותו שמתי במערכת..
 
האיש שהתקשר אליך: בר..
 
תוכנית טלוויזיה שראית: ראיתי סרט לפני כמה דקות.."המסתורין בבית שממול"-מומלץ!
 
 
 
האם:
 
את אוהבת מישהו: אכן כן!
 
את רוצה לגור במקום אחר: ברור!! אחחח תנו לי לגור בהולנד!! זה ה-דבר!!
 
את חושבת להתאבד: למה מה קרה?!
 
את מאמינה באהבה ווירטואלית: לא.. שטויות במיץ!
 
את רוצה עוד פירסינג: מה עוד?! אין לי שום פירסינג כרגע.. אבל.. כן.. אני רוצה בגבה!
 
 
בעד/נגד:
 
מערכת יחסים ממרחקים: נגד... אי אפשר לשמור לע זה כלכך.. לא כיף!
 
להרוג אנשים: חחח מי שממש מעצבן אותי אז כן.. אני בעד..
 
עישון אצל בני עשרה: חיים שלהם.. שיהיו בריאים..בעיקרון לא איכפת לי.. אז אני נמנעת מלהגיב..
 
 
 
האם אי פעם:
 
בכית על בת: אממממ.. כן!!! כשחברה שלי עברה מערד לראשון!
 
בכית על בן: כן..היו הרבה כאלה.. לצערי..
 
אמרת "אני אוהבת אותך" והתכוונת: כן.. זה הכי אמיתי בעולם!!
 
נכשלת במקצוע: חחחחח מי  לא תגידו לי?! א=פ=י=ל=ו משה!! מהכיתה שלי נכשל פעם באיזה משהו שטותי.. אז.. אם הוא נכשל..זה השיא!
 
היית מאוהבת : מה זה הייתי? אני עדיין! מאוהבת עד מעל לראש!
 
נשבר לך הלב: כן.. לצערי.. אבל הדחקתי..
 
שברת לבבות: אני מאוד מקווה שלא..
 
התנשקת עם בת: אמא זה נחשב? אבל לא כאילו.. לא חשוב קיצר.. תלוי מה אתם מגדירים "התנשקת"..
 
התנשקת עם בן: אכן כן..
 
שכבת עם בנות: חחח לא..
 
שכבת עם בנים: "בנים"? מה אני סופרווייזר?! אחד מספיק לי..
 
התחרטת על דברים שעשית: כן.. לכל אחד יש ת'קטעים האלה..
 
 
 
האם את חושבת שאת:
 
חברותית: כן.. מאוד..
 
מעניינת: לא יודעת.. תשאלו אנשים שמכירים אותי..
 
דואגת: לאא.. אין לי מה לדאוג.. הכל פנאןןן!!
 
 
 
דברים מועדפים:
 
מילה בת 4 אותיות: יובל!!
 
סרט מצויר: מלאך האריות 1!!
 
מסטיק: הא?
 
ג'לי: מה לעזאזל..?!  :S
 
תכשיט: טבעת זהב מיוון.. שהיא עליי מכיתה ה'.. והצמיד שיובל נתן לי!
 
 
 
האיש האחרון ש:
 
ישן במיטה שלך: יובל..
 
ראה אותך בוכה: יובל..
 
הלכת איתו לסרט: עם יובל בבית שלו..  אבל עם בר לקולנוע..
 
צעק עליך: מא.. אבל מזמן..
 
שלח לך אימייל: אין לי אימייל שלי.. זה של כולם. ו.. לא זוכרת מי שלח מה..
 
 
 
וסתם:
 
מה השעה עכשיו: 23:15
 
תפוח או בננה?: בננה!
 
כחול או אדום?: אמרתי מקודם.. אדום!
 
סתיו או אביב: ברור שסתיו!!
 
תיכון או אוניברסיטה?: תיכון!
 
רעש אחרון ששמעת?: את הרעשים של המאוורר פה מעל הראש שלי..
 
 


על החתום.. קוריני..:]
נכתב על ידי זאת אני..:) , 7/9/2007 22:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת אני..:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת אני..:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)