לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

/m/ (^_^) \m\


"So much for the laws of physics.... "

Avatarכינוי: 

בן: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

......I.. am... your.. f


תגיבו.

 

 

 

 

אה... היי :]

 

לא עידכנתי שנים..

 

 

ואין ממש מה לכתוב...

 

 

טוב, עכשיו יש שביתה, יותר מדי ארוכה, ואין ממש מה לעשות

מתעוררים בבוקר רואים קצת טלוויזיה מקשיבים למוזיקה עד הערב ויוצאים, ככה כל יום...

 

ומשעמם רצח

 

אמממ.. אה כן!

יום רביעי אני הולך לחזרות של הלהקה Marauder, ואחר כך לאולד פרינד, למחווה לפאנטרה ומוטורהאד!!!

 

 

 

יום שישי היה דפוק, היה יומולדת לדימה והוא החליט לא לחגוג, ואז בשיא הספונטניות אנשים החליטו להעביר את הלילה אצל טדי..

יש לי הורים מניאקים רצח, אז לא הלכתי :{

 

בסוף נשארנו אני אדם ו.. שיט... אההה.. טוב, וחבר שלו [שכחתי איך קוראים לו חח]. אדם החליט ללכת לשועפט........................

 

טוב הלכנו קנינו סיגריות קולה גרעינים ווודקה בשישים שקל

 

 

לא ממש הספקנו לשתות, אז עכשיו יש לי בקבוק וודקה בארון

[אני לא אומר איזה כי זאת וודקה מסריחה... :{ ]

 

 

 

היתי אמור ללמוד היום אנגלית דוברים, אבל באתר כתוב שלא לומדים...

ובכל מקרה לא היה לי זין ללמוד היום.

 

 

 

 

 

משעמם

 

נכתב על ידי , 28/10/2007 11:25  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דני ב-9/12/2007 15:39
 





2,230
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCowsCanFly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CowsCanFly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)