לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-don`t matter-


When I’m down and feeling blue I close my eyes, so I can be with you Oh Baby be strong for me, baby belong to me Help me through, help me need you

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 282884876 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

!@#$%^&*:)=]3>


כל כך הרבה זמן שלא הייתי פה,

חחחחח אני בטוחה שכבר לא הרבה אנשים נכנסים לפה ויראו תפוסט הזה.

אבל אני כותבת בעיקר בשביל עצמי.

האמת שדי התגעגעתי לבלוג שלי,  ודי יעזור לי לפרוק הרבה דברים שיושבים לי על הלב.. [אויי לא.. XD]

אני כל כך שמחה :] אתמול השלמתי עם חברה שלי שהייתה החברה הכי טובה שלי,

 אחרי שלא דיברנו 5 חודשיםם! אתם בכלל קולטים?! 5 חודשים!

בטח אתם שואלים [הקוראים הרבים שיש פה חחח] את עצמכם איך זה קרה..

וזאת הזדמנות מצויינת להראות כמו שיותר מדי חשוב לאנשים הכבוד שלהם ,והאמת שזה די עצוב.

לפני 5 חודשים אמרתי לחברה שלי על משהו שחברה שלי מאיה עשתה , שהיא בעצם לא עשתה.

וזה היה בצחוק וגם חברה שלי הבינה שזה היה בצחוק, הבעיה היא שמאיה לא ממש הבינה שזה היה בצחוק.

היא התחיל לצעוק עליי מה את עושה, למה את מסכסכת וכאלה..

וממש נפגעתי שהיא מדברת אליי ככה.

כי היינו חברות הכי טובות כל החופש הגדול היינו ביחד, לא היה מקום שזז אחת בלי השנייה.

אז כל היום הזה לא דיברתי איתה, ולא חשבתי יהיה ריב רציני, רק חשבתי היא תבקש סליחה וזהו נחזור להיות חברות.

טוב עבר יום, יומיים, שבוע והיא לא ביקשה ממני שום סליחה.

אז אני הבנתי שכנראה אני לא מספיק חשובה לה ואני לא מספיק חברה טובה שלה אם היא לא באה לבקש ממני סליחה.

עברו 5 חודשים .. וכל הזמן הזה כל הילדים בשכבה ניסו להשלים בנינו.

והאמת שהיא ממש הייתה חסרה לי ואני כל הזמן כל כך התגעגעתי אליה.

ואני לא רציתי ללכת שנשלים בגלל "כבוד", כן זה מאוד עצוב.

וכל החברות שלי שדיברו איתה אמרו לי שהיא לא יודעת איך להשלים איתי ושאני מאוד חסרה לה וכאלה..

והיא מפחדת שאני ידחה אותה והיא תצא מושפלת.

אז אני חשבתי על זה כל הלילה שאני כל כך מתגעגעת אליה וכל כך עצוב שאנחנו כבר לא מדברות.

ופשוט אמרתי לא מעניין אותי מה, אני פשוט הולכת להשלים איתה.

באתי אליה אתמול בבי"ס ואמרתי לה שנלך לצד כי אני צריכה לדבר איתה.

הסתכלנו אחת על השנייה והתחלנו לחייך ואז פשוט איזה 5 דקות התחבקנו ולא הפסקתי לבכות.

כי היא כל כך הייתה חסרה שלי, והחיבוק שלה, ובעיקר על זה שהיינו כל כך מטומטמות.

ופשוט כל היום היינו ביחד ולא הפסקנו להתחבק, ולהשלים מידע של 5 חודשים =]

ועכשיו אנחנו כל כך שמחות XD

חחחחחח =]

 

וכל מה שרציתי להגיד לכם שאל תתנו לכבוד שלכם להשפיע לכם על החיים !

יש דברים הרבה יותר חשובים מכבוד.

וחברות היא מעל הכל :]

 

מאייוש אני פשוט אוהבת אותך כל כך 3>

 

img295/41/dsc00955di6.jpg

 

[אהה כן, עשיתי עגיל באף P:]

 

 

חן,

ילדה בעלת כבוד. =|

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 29/12/2007 15:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קורל ב-30/7/2008 15:25
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחנווו'ש! =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חנווו'ש! =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)