לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כל הפחדים כולם

"אנחנו רק צריכים לא לפחד, לדעת שתמיד יש לנו אופציה, שאנחנו לא חסרי אונים. דרקון הוא דרקון רק בגלל הפחד שלך ממנו. כשאתה לא פוחד, הוא הופך ללטאה"

כינוי:  צ'ה

גיל: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2010

כמה זמן...


וואו מרגש אפשר לומר.

לא ציפיתי שהבלוג הזה יישאר לנצח. מצחיק להיזכר בכל הנושאים שהדאיגו אותי אז ובכל הפחדים שרודפים אותי עד היום.

זה כייף, לדעת שיש אנשים שונים בחיי, שעברתי המון ושאעבור עוד הרבה.

זה מעניק תחושה נפלאה, עילאית כמעט לדעת שיש לי חיים מלאים בעשייה, בחינוך, בסיפור ובאהבה גדולה למשפחה שלי ולצ'רלי.

אני לא מצטערת ולא נכנעת לתחושות הכעס והנקמה שמלוות אותי מאז המקרה עם א'. שתיקתי היא הנקמה הכי גדולה שלי.

אני חייבת להעריך יותר. להשקיע זמן יותר בדברים שחשובים לי. להשקיע זמן בשמחה ולא בעצב. בחיוך ולא בבכי. בתקווה להצלחה ולא בכישלון.

 

 

עמוסה בתובנות. אני ממשיכה לצעוד כי אין פחד שיעצור אותי. אני אחראית לגורלי.

התקלה הכי גדולה היא אני עצמי וברגע שהוצאתי את עצמי מהשוואה אין יותר ממה לפחד... רק לחייך :)

 

המשך חיים מדהימים! 

 

 

שיניתי עיצוב :) הייתי זקוקה לרענון אחרי כל כך הרבה שנים..

נכתב על ידי צ'ה , 17/12/2010 00:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המפלצת הירוקה ב-2/5/2011 14:22
 





752
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)