לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

JinX




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


 
לילות קרים
מיטה ריקה
ורק הראש מלא במחשבות
כל יום
אותו דבר
זה לא נמאס?!
אותה תחושה שמוכרת מזמן
אינה עוזבת ורק מחזקת
את הרצון להיות לבד
בלי אף אחד
רק חיבוק מדי פעם או נשיקה
יתנו לי כוח לתקופה חדשה
תקופה שבה נעשה מה שנרצה
תקופה שנהיה לבד....
כל כך נמאס להרגיש לבד
אבל ככה זה אצלי
אני יודעת
לא צריך לנחם אותי
לא צריך להרגיע אותי
אני יודעת שאיכשהו
הכל יסתדר...
 
אבל הכח אוזל
יום אחרי יום....
 


נכתב על ידי BooBooKittyFuck , 21/12/2007 09:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  BooBooKittyFuck

בת: 37

ICQ: 283532569 

תמונה




944
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBooBooKittyFuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BooBooKittyFuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)