לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כי גם אם את רק שמינית פולניה, זה משתלט.

Avatarכינוי:  פוחלצה ;)

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2016

כיפורים


כבר שנים אני צמה ביום כיפור,

היחידה במשפחה החילונית.

אני אוהבת את המסורת אבל חשובה לי הכוונה

והשנה בחרתי לחשוב; מה משמעות היום הזה עבורי?

 

יצאנו לכיכר הגדולה,

מקום המפגש הקבוע של השכבה, במחשבה שלא נפגוש אף פרצוף מוכר.

להפתעתי,

 

מצאתי את עצמי מול אנשים שלא ראיתי שנים,

לחלקם אני לא זוכרת מה השם, וחלקם מעורפל לי אם הכרתי אותם בכלל

מתעדכנת מה שלומם ואיך בחיים,

באמת מתעניינת, באמת קשובה, באמת שניינו שם בשיחה

פוגשת אדם שמספר לי את האמת שלו

מה שהוא גילה על עצמו בדרך של החיים

 

ואיך כולם התבגרו, ואיך כולם נלחמו וניצחו מכשולים,

ואיך הראש שלי מסתחרר בניסיון להכיל.

 

 

וזה יום הכיפור בשבילי,

אין הסחות

אין טלפונים

אי אפשר לדפדף בפייסבוק, בטח לא בפומבי-זה הרי לא מנומס לשלוף טלפון בכיפור

אין למה לברוח

יש פשוט להיות נוכח, בזמן, בשיחה, באדם.

 

 

נכתב על ידי פוחלצה ;) , 12/10/2016 03:44  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,634
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוחלצה ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוחלצה ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)