לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי, כמו שהם !



כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

החופש נגדול


אחרי ים זמן שאנילא מעדכנת..

חזרתיי=] כי עכשיו אין את כל הלחץ הזה של הלימודים..

אז..

יש לי ילד בכיתה, והוא שיא החמוד ושיא החתיך..אבל יש לו תיצאיות הכי מפגרות בארץץ=\

קיצר..יש לי "קטע" מאוד לא ברור איתו..

אתמול היה יומולדת לילדה מהכיתה שלי[אחת הדחוסות]והיא הביאה דיג'י וזה..

אז שיקחנו אלף נשיקות וכשנישקו אותי..כמו מטומטמת לא הלכתי לילד הזה..הלכתי למישו אחר!!

רציתי למותת!
וקורא לי לפעמיים שאני מסתכלת עליו וגם הוא עליי אבל אני ישר מפנה תמבטט..חח=]

 

יש לי ילדה בכיתה שהיא מתלהבת מזה שפתאום כמה בנים משחקים בה..והיא חשה תצמה הרבה יותר מדיי!!!

 

ממ..מה עוד?!

החופש הגדול!!!

סוף-סוף הגיע!!

הייתי אמורה לנסוע עם מיתר לאילת ולהיות שם בסויטה!!
אבל כניראה שזה מבוטל=\\

מסיבת סוף השנה שלנו הייתה ב...

ימית 2000!

היה הכי כיף בארץץ!!

חוץ מהמגלשות המדהימות והמפחידות שהיו..

בבריכה היינו רוב ילדי השיכבה, וכזה כל אחד הטביע תשני...

זה היה שיא הכיף כי באו אליי מלא בנים וזה שיא הגיבש אותנו..

 

טוב..

נראה לי שזהו..

ומעכשיו אני מעדכנת..

ביי נשמות=]]

נכתב על ידי , 1/7/2007 11:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



405

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+*only maya*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+*only maya*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)