לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי, כמו שהם !



כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

דדדאאאבבבבללל :]]]


אוקיי .. אז זוכרים את פסטיבל שבועות ?

התותחיםם עלו דאבלל !!!!

מזה אומר אתם שואלים ? [בדיוק שתים וחצי בנות חחח]

אז זה ריקוד וזמר , פסטיבל שבועות זה מעין תחרות בין כיתות ז' לח' וככה למטה ולמעלה , אבל התחרות האמיתית היא בין הגדודים שבכיתות ח' ..

אנחנו ליעד , ואנחנו מתחרים בתבל :]

אז יום שישי היו תבחינות ... והם עלווו דאבלללל - גםם זמר וגם ריקווד !!

למרות שאני לא אשתתף בגלל הרגל וזה .. אני עדיין שמחה בשבילם =]]

מממ..

באו לבקר אותתי הרבה חברות , הביאו לי הרבה ממתקים , בלוינם ואפו לי עוגיות .. :P

אפילו המורות שללי באו אליי והביאו לי ממתקים .. גאאדד !

מה עוד מה עוד ?

יעבירו תכיתה ללמטה כשאני אחזור לבצפר כי אני לא יכולה לעלות .. =\

ואני די הצלחתי להוציא תילד הזה שאני "אוהבת" מהראש שלי .. לאדעת איךך !

עוד מעט אופקוש באה אליי לקחת את ספר היסטוריה שלי .. כי יש מבחן והמטומטת שכחה בלוקר . חחח

עלק מטומטת זה מה שקורה לי בכל מבחן ובגלל זה אני בוועדת חריגים  XD

ועוד מעט אני נוסעת למודיעין לאחותי :D

ובגדול נראלי שזהו ..

הא !

חחח ידיד שלי ____ אז הוא אוהב מישהי והוא ניהיה מממש מממש ממממש .. איך לומר ?

מוווזר !

הוא עושה כל מיני דברים .. אני ממש מצטערת שאני לא יכולה לפרט פה ..

הוא מעין וואנבי .. לאדעתת =[

לא מששנה חחח ..

ביי אווהבתת אתכםם 3333>

נכתב על ידי , 17/5/2008 11:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



405

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+*only maya*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+*only maya*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)