לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

When The Boredom Takes Over My Life


Shiver My Timbers


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

וואו, לא עידכנתי כמה זמן...


אז היי שוב D:

מה אני אגיד? החיים בסדר... משעממים מפה לשם. אבל לא נורא, ככה זה אמור להיות.

 

הייתי אמורה לצאת היום לסיור משגרירים צעירים בשב"ס [שירות בתי הכלא] אבל צריך להתעורר בשבע בשביל זה, אז זין.

 

התיכון בסדר. התרגלתי כבר. למזלי, בשש אני לא קמה, אלא בשבע (יחי ההבדל הגדול!), ויש לי הסעה מתחת לבית או שאמא מסיעה אותי (אחד מהדברים המעטים שהיא עושה, אבל לא נכנס לזה).

אה, חוץ מימי ראשון שאני מתחילה בעשר וחצי :) (רק בימי שלישי ושישי אני מתחילה בשמונה XD)

אני במגמת קולנוע... אחחח, כיף לא נורמלי!

הייתה לנו גם הרצאה ממש ממש מגניבה על אפקטים (לא ממוחשבים, אמיתיים).

חח אני די פרשתי לפייסבוק... נראה לי בגלל זה אני לא מעדכנת... אבל היו הרבה תלונות על זה שאני לא מעדכנת אז אמרתי "ניחא" והתיישבתי מתוך שיעמום ורצון להתעלות על הפוסט המתבכיין האחרון.

שיעורי מת' כבר לא כ"כ נוראיים כשאתה מוותר לעצמך ונכשל בשלוש יח'. כן, מבינים?! אני עד כדי כך גרועה בזה.

אבל בניגוד למוותמטיקה, באנגלית אני ממש טובה. מסיימת 5 יח' שנה הבאה ומתחילה 7 בי"ב D: (זה אמור לפצות על השלוש, לא? נחיה ונראה).

הכרתי 40, 50 אנשים בתחילת השנה? עכשיו אני מכירה לפחות 90... אז אף פעם לא משעמם... טוב אולי לפעמים כשיש שיעורים חופשיים ואין יותר מדי מה לעשות.

התרגלתי גם לכיתה. לערסים, לפרחות, לטיפשים, לטיפשות... העיקר שתמיד מצחיק. או שגרינשטיין רבה עם הילה וקארין... אבל לא משנה.

אז מה עוד לא היה?

מה שכן היה, זה זריקת קמח וביצים בתוך שטח בי"ס (שאני לא מבינה מה כזה נורא, אבל הרכזת שכבה [דורית ברק] כן מבינה, כנראה).

והייתה חרא גיחה שזרקו נפצים וקוממו אוהלים, ושרכזת השכבה (דורית ברק XD) באה לאתר הגיחה (אה, כן, אמרתי כבר שזה היה הירקון? -בפ"ת?!?!?!?) אז היא באה למקום של הגיחה ב3 לפנות בוקר וצעקה עלינו, ולא נתנו לנו לישון, והחזירו אותנו הביתה בשבע-שמונה.

ורצו לא להוציא אותנו לטיול השנתי, אבל זה הסתדר.

משחקי כדורסל של הנבחרת שלנו :P [אלללללללללההההה אחד העם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]

בלי בנים חתיכים..... רואים?! עדיין יש משהו נורא בתיכון הזה XDD

אבל בעיקרון, אני אוהבת אותו ודי טוב לי.

עדיין צריך לטפל בנכשלים במת'. כי הכל נכשל XD

זה רע.

.....

אה! נזכרתי. המחנכת שלי שונאת אותי, ואני שונאת אותה.

היא בלונדינית מחומצנת, שמנה, מטומטמת, עקומה, מכוערת..!!!! מה לא?! והיא צועקת כל הזמן. היא מנסה להסתיר את זה שהיא מכוערת ע"י איפור. חבל שהיא לא יודעת להתאפר. אוי, אני כ"כ שונאת אותה. אפילו אנשים בכיתה שמו לב שהיא שונאת אותי!

אבל היי, אני יכולה להתנחם בעובדה שהיא שונאת אותי כי אני מבריזה משיעורים שלה ומבחנים, ומתווכחת איתה בשיעורים בשביל להעביר זמן, וסתם בשביל הכיף האישי שלי XDD

איפה שרה פיין, איפה??? אני כ"כ מתגעגעת אליה. איזו מחנכת.... איזו מורה! אין עוד כמוה.

 

החופש הזה קצר מדי... אחרי חודשיים ומשהו של לימודים מגיע לנו חופש קצת יותר ארוך מ7 ימים, לא?

ארבעה ימים מהחופש נגזלים לרוב הנוע"לניקים ע"י טיול חנוכה המהולל. שהוא באמת מהולל, רק חבל שאני לא יוצאת אליו.

פאק, זה כזה מבאס. 500 ש"ח טיול?! הנוער העובד באמת הגזים. נו באמת, מי יתן לי סבסוד של 400-300 ש"ח?

וגם לזה ההורים בקושי הסכימו...

וגם דחו את הטיול, מה שאומר שהייתי אמורה ללכת לארי בראשון-שני ולא ייצא! (עכשיו אני אצטרך להתעלק עליו בסופ"ש מסויים XD)

אבל זה מעצבן. כי זה היה אמור לסגור לי את החופש. לדעת שעשיתי את כל מה שרציתי לעשות... =\

מה שכן, כבר הייתי בת"א, ואני נוסעת שוב היום D:

חבל שאין לי כסף לבזבז. כן, עופר בבית. אז אני לא צריכה להוריד את גועלי... ><'

בעצם אתמול בזבזתי 5 ומשהו על קולה XD

 

עדי סביון מצאה את מקור הטמטום שלי-קולה!!!!!!!!!!! גאונה XD

 

זה בעיקר מה שיש לי לכתוב... נראה לי.

אה, עשיתי בסוף את הקעקוע:



האליל הזה שעושה לי את הקעקוע, שמו שון!

והוא באמת אליל. אני ממש אוהבת אותו.

יש לו הארלי!!!!!!!!!!!!!! הארלי כ"כ יפה!

 

 

 

אה, יש לכם פייסבוק ואתם רוצים להוסיף אותי?! אז תכתבו Ma'ayan Segev בחיפוש. אני עם חולצת תנועה (חולצה כחולה חח) בתמונה.

אז תוסיפו D:

 

see ya :D

נכתב על ידי , 24/12/2008 10:43  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ShadowGeek ב-26/1/2009 19:16
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShadowGeek אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShadowGeek ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)