לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר...




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

אז חזרתי...


וואו...

עברו כמה שנים מאז שכתבתי פה בפעם האחרונה.

כנראה שאני צריכה את זה,

אז חזרתי.

החיים שלי לגמרי השתנו מהפעם האחרונה שהייתי פה.

התחתנתי, יש לי ילד מקסים ומהמם.

מסיימת לימודים, עובדת.

חיה את חיי...

אבל הראש עובד שעות נוספות, כמו תמיד.

כנראה שהיתה סיבה לכך שחיפשתי מישהו לדבר איתו,

מישהו שלא שופט, שתמיד מקבל אותך כמו שאתה,

מה אכפת לו?! הוא לא חי איתך או סביבך, אין לזה משמעות לגביו,

ולכן מאוד קל לו לקבל אותך, עם כל מה שאתה מביא איתך.

ורק היום אני מבינה את זה, כי אני מחפשת תחליף,

אז אולי פה אמצא את הפורקן שלי.

אולי אצליח לשאוב כוחות מעצמי,

כי כשזה כתוב ואתה מוציא את זה ממך בצורה כזאת,

זה נכנס חזק יותר.

ואולי תקרא את זה שוב בעוד חודש חודשיים,

ותבין את עצמך יותר טוב.

אולי...

אני מקווה לפחות...

נכתב על ידי > just me > , 5/11/2013 09:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  > just me >

מין: נקבה




1,273

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל> just me > אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על > just me > ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)