לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wellcome to hell


Gigtty Gigtty Go.. (=


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2009

Students And Teachers Are All Human


Except For My English Teacher.

אהההה, זבל של מורה..
גם כן להשאיר ילד עד שלוש, אין לך לב? אז מה קרה, אז הבאתי סטירה לתלמיד.. הוא החזיר לי, זה לא אומר לך כלום?
תוותר[[=
קקי של מורה..

אויש אויש אויש - ההמצאה הכי מפגרת אחרי Wii  יום קולנוע של בית ספר..
הולכים לאיזה אולם, שמים לך מסך זול קרוע ולעוס בצדדים, מביאים מקרן ולפטופ שיראה עם תקציב, ומקרינים לך סרט משנות ה-80
איזה בריין פאקר זה.. לשבת ככה 4 שעות לעשות כלום ולהשתעמם למוות?
אההה, אני מעדיף ללמוד על זה..
60 במדעים, ניצן 56 וכל המבחן אנחנו מעבירים תשובות, איך דבר כזה קורה ? O.o

הייתי עם חברים בקניון הזהב, קניתי משהו מטומטם להפחיד את אחותי.. כזה.. ג'וק מגעיל כזה..
בינתיים סו פאר כל פעם כשאני רואה את זה אני קופץ ואחותי צוחקת.. מבאס..

טוב Guy Ravoah is not gonna be here for a awhile so pleas leave a message after the beep, beeeeeep.


נכתב על ידי , 13/10/2009 15:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחח לימודים


6 בבוקר, ככה סתם
בישביל 4 דקות קריאה של חבר
כמה עייפות, כמה רוע, מה חייב?
אני שונא עלייות לתורה..

כן נחזור לנושא [ כותרת הקטע ]
חזרנו ללימודים אחרי שבוע, קצת קשה אבל נסתגל חזרה..
בחזרה מהלימודים פגשתי ידידה שלא ראיתי הרבה זמן, היא התנפלה עליי בחיבוק חם ואוהבxD
היה נחמד סה"כ לחזור ללימודים.. קשה בלי שיגרה, אחרי הכל זה משהו יומיומי..

אי איי.. גיטאר הירו תופים : ההמצאה הכי טובה מאז ארטיק לימון.
2 השירים הכי טובים שקיבלתי מגיטאר הירו: Dammit - של בלינק 182
וגם את The Kill - 30 Second to Marc

לשמוע!
טוב, אני גמרתי פה Guy Ravoah Out!
נכתב על ידי , 12/10/2009 16:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



facebook


אוי ואבוי, ממש כוחות הרשע..
כיף והכול, אבל! כן הנה מגיע האבל.. הוא ממכר ילדים לרמות טימטום שלא ראיתם כמותה..
שתי מילים, Farm , Vill
אוי ואבוי, ממש כוחות הרשע[=
כל מי שבפייסבוק משחק במשחק הזה.. הוא עוד אחד הגורמים להתמכרות הרבה הזאת..
כולם כל היום אוי ואבוי, שחכתי לקטוף את התותים שלי אוי ואבוי , שחכתי לשתול אוכמניות
ראבק, תפסיקו עם זה!
גמאני בפייסבוק והכל אבל דיי כמה אפשר?
אוקיי מיצינו את הנושאאוקיי מטרה עד לסוף הפוסט: לא להגיד עוד פעם אוי ואבוי.
מעכשיו..
טוב, להקה שאתם צריכים בחייכם: aha.
אולי קצת אנטיקה אבל יפה.. לפי דעתי כמובן.
טוב זהו זה, שתי המטרות העיקריות בחיים שלי הושלמו..
1. לסיים את הפוסט
2. לסיים את הפוסט בלי להגיד משהו שמתחרז עם בוי אבאבוי.
Cya[=
נכתב על ידי , 11/10/2009 11:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 28

MSN: 

תמונה




489
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGuy Ravoah אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Guy Ravoah ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)