לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my blog=]



Avatarכינוי:  *Alonka*

בת: 30

ICQ: 313022873 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

חיחיחי


חח סתם...סוף סוף עדכון! חח כל פוסט שלי מתחיל ככה...

וואוו עדכנתי לפני איזה 3 חודשים...כל תקופת הבגרויות עברה הכל עבר אחלה חוץ ממתמטיקה:/ לא נורא נשפר בחורף ;)

היה לי 4 חודשים עם ג'ניה:))

והיה לי יומולדת היה כיף=] ותודה לכל מי שאמר מזל"ט ומי שלא ********...חח

וגם למיכל היה והיה גם כיף...חחח עם הבלון של הזין (קטיה..חח)

והייתי אומרת עוד כמה דברים אבל עדיף לאותו/ה מישהו/י שאני לא יגיד את זה פה.

ובקיצור סוף סוף חופשששששששששש!!

וביום שני בלילה אני טסה לאמריקה ל 3 שבועות מקווה שיהיה כיף:]]

אז...העדכון הבא יהיה בטח אחרי אמריקה:)) ותמונוווווווות:::

 

חח קורה..

בסופרלנד

"אומנותי"..חח

 

אני ומיכל באיזה יום שישי:)

אני וקטיה באותו יום שישי (לע..) :)

אני ושרה בטיול מעפן מהבצפר


:)

אני=]

:))



זהווו..חח זה היה קשה..תתחשבו:)

קטיה ,מיכל ,לארה וג'ניה333333333333>

נכתב על ידי *Alonka* , 1/7/2009 17:47  
542 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,931
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Alonka* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Alonka* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)