לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

NNNiicee





Cool. Thank you people

=]

 

2990 כניסות שלי, 10 של אחרים ;]

חוחוחוחו XP

 

Have a nice day!

נכתב על ידי , 21/11/2007 11:02  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנדרה ב-10/4/2008 19:55
 



=]


הבטחתי, מקיימת.. עד כמה שיכולה D:

פוסט ציטוטים.. לא יצא הרבה חח אבל אתם לא מזכירים ליי עודד!

 

*ליאור מקלל ילד מכיתה י''א שמטריף אותו*

"יא אדיוט, יא מטומטם! יא מוח של ציפור שעפה אחורה"

המ... זה מעניין..

 

 

*שיעור פיסיקה- קרינה וחומר, עם צדוק המורה.*

 

צדוק: "מי גילה את האור? מי מבין הפיסיקאים גילה את האור?"

כיתה: "איינשטיין..! אהה..אממ.."

צדוק: "לא.."

*מנחשים מנחשים*

ניסן: "ליאור"

צדוק: "ח לאא, נוו.... אתם מכירים אותוו"

עינב: "ניוווטווון!

צדוק: "ניוטון כמובןן!"

 

*ממשיכים שיעור פיסיקה*

 

צדוק: "אני לא יודע אם שמעתם עליו פעם, אבל היה פיסיקאי בשם יאנג"

...

הודיה: "אה! שמעתי עליו........."............................................ 

=|.........

 

אתי: "וואי תארו לכם את ארתור אסטרונאוט"

עינב: "הוא כבר אסטרונאוט"

 

אני אסביר.. פעם ארתור בד''כ לא היה מגיע לשיעורים/ מגיע באיחורים .. ואז נכנס לכיתה במשפט הפתיחה הידוע: "מהה? יש שיעורר?"

לכן,

*ממשיכים לדבר על ארתור*

צדוק: "אם היית שיעור שעבר.."

כיתה וארתור: "הוא לא היה.. לא לא הייתי"

צדוק: "אה נכון, לא היית"

צדוק: "אז לפני שנתיים גם למדתם את זה.."

כיתה: "גם לפני שנתיים הוא לא היה"

 

-ארתור הכל בצחוק כן?:)-

 

*המשך שיעור פיסיקה, מעבירים מצגת בנושא האור*

-המצגת נגמרת-

כיתה: "אווו... מחיאות כפיים"

עינב לניסן: "יאללה ניסן פתח פורנו"

 

צדוק: "מה המסה של האור? מה המשקל?"

הודיה: "נו אז מה הבעייה תציב בנוסחא הזאת........"

צדוק: "לא זה לא קשור לנוסחאות.."

 

*שירןןןן [תיקון] מכינה קווא קווא*

אתי: "עינב בחרי מספר"

עינב: "7"

אתי: "צבע?"

עינב: "ורוד"

אתי: "סקסייתת"

עינב: "הוופהההה"

 

אתי: "סנדרה בחרי מספר"

סנדרה: "אמממממ 6"

אתי: "צבע?"

סנדרה: "סגול"

אתי: "זז.. חחחחחחחחחח נו אסור להגיד את זה"

סנדרה: " =|"

אתי: "נוו זזזז"

אה..הבנתי........

 

אתי: "ניסן בחר מספר"

ניסן בוחר..

אתי: "ניסן בחר צבע"

ניסן: "כתום.."

אתי: "מעללפפתתת"

הודיה: "מעלף? או מאלף? חחחח"

אתי ושירן: "מעלפ-תתתת!!"

 

אגב, לאתי יצא צבע אדום-כוסית ;]

 

*צדוק כותב על הלוח נוסחא שלגמרי מתארת איזה מהלך קרניים של האור דרך זכוכית..

זה נראה משהו כזה:  V*N=C

סוג של נוסחא כזו..*

צדוק: "מה הנוסחא הזו מתארת?"

-הערה: ילדים שלומדים חשמל אצל ליאור נורא נורא בקיאים בחומר, לכן התשובות שלהם היו..היו-

אתי, עינב: "קולון.... כפול."

ניסן: "ננו קולון"

עינב: "שווה וולט"

 

-מכירים את הצלצולים האלה של הפלאפון כמו נגיד.. אממ..כזה:

רק שזה צלצול של בית ספר ליד המרכז מדעים שלנו..

אז אתי שרה.. בלי המילים כן? זמזום, אתי, שתדעי לך שזה מרגש, עד דמעות!

ולא רק שזה מרגש! היא גם שרה הכל! אפילו אחרי שזה פסק!

זה ההוא.. מתורת משה..כן..

 

*שיעור חשמל עם ליאור*

כיתה נכנסת מתיישבת ליאור מתחיל להסביר על הלוח חומר וחומר וחומר

אחרי שעה וחצי..

ליאור: "תגידו חבר'ה אתם מקשיבים לי? אתם מבינים את מה שאני מסביר? אתם כאילו בהתחלה נכנסתם ככה:

ועכשיו אתם כולכם מסתכלים עליי בפרצוף של:

 

*סנדרה ודיאנה מדברות על טלנובלות רומנטיות וזה..*

סנדרה: "עזביי.. אני מחכה שיפול מישהו מהשמים -מאוהב-"

דיאנה: "אהה סנדרה, מהשמיים נופל רק חרא, ..מהציפורים"

 

 

*ניקול מביאה לסנדרה חומוס בקופסה, של הצבר האלה..*

ניקול: "סנדרה תפתחי"

*סנדרה פותחת את החומוס ועל הדרך רואה השיר שלנו*

ניקול: "וואי איזה חתיך"

סנדרה: "מי?"

ניקול: "החומוס"

 

וווולסיום שיהיה לכם אחלה יום, פשדר?:)

 

-עריכה-

נוספים שני ציטוטים חדשים

*שיעור תנ''ך הבוקר, יאיר ורותם מתווכחים*

רותם: "אין יאיר אני לא יכולה אני לא מבינה ככה כלום אבלל!"

יאיר: "רוותםםם!! אין מה לעשות ככה נצטרך ללמוד!!"

רותם: "קראתי את זה כבר בבית@! מה אתה חושב שאני אחכה לך??!"

 

*שקמה מפהקת*

אתי מסוף הכיתה בתגובה: "שאבת אותי :|"

 

רותםם, הינה הוספתי ציטוט שלךך!! רגעע, אני גם אוסיף שחזרתת מפוליןןן ושהתגעגעתי רצצצצצחחח ממשש רצחחחח!!

נו? יותר טוב? יותר משכנע?:):)

אני גם אביא לך סיסמא כמו שרצית, ותכנסי לפה ותעשי מה שבא לך! יאללה? רק לא למוטט את הבלוג=]=]=] בסיידר? פשדר?:D

יאללה פוסט הבא, או שהוא ייעשה בידי רותם, או שתהיינה כאן תמונות הורסות! של מישהו שרותם דאגה לעשות לו בוק היום ;]

נכתב על ידי , 18/11/2007 14:07  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנדרה ב-20/11/2007 15:06
 



עיצוב חדש+


 

 

בהזדמנות זו, אציין יומולדת שנה לבלוג, שכאמור היה בתאריך 2.11

משום מה דילגתי על זה, והיה נדמה לי שזה קצת אחרי.. לא חשוב, מזל טוב בלוג=]

אין לי שמץ איך הוא עוד קיים, ויותר מזה.. איך עברה שנה כ''כ מהר..


אם כבר, היום קרינה מתגייסת לצבא הגנה לישראל!

אז שיהיה לך גיוס קל ונעים!

שתשרדי את הטירונות החרבנה הזו, ותחזרי שווה כמו שאת:P

אוהבתת אותך המוויייןן!


אתמול הייתה חתונה יפיפייההה! ונהנתי מאוד, התפרקות של החיים, נראה לי חשבו אני מסטולה, אבל לא נורא. העיקר היה כיף!


זהו, אנסה להתמיד קצת יותר.. הבלוג לפעמים עוזר בפירוק עצבים או משהו.. אבל לא בדיוק הולך בזמן האחרון, חוץ מזה שמטריד אותי שיותר מדי אנשים קוראים כאן דברים שבעצם לא אמורים ממש לקרוא, סתם זה נובע מכל מיני כיוונים.. ויש את התופעות לוואי של זה.. עיזבו.

 

ערב, או צהריים או מה שלא רואים בחוץ, טובים לכולם!

 

*בקרוב פוסט ציטוטים*

נכתב על ידי , 14/11/2007 17:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנדרה ב-18/11/2007 19:04
 



לדף הבא
דפים:  

3,881
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFacts Of Life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Facts Of Life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)