לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

only fools are stisfied


ייסורי איוב, נוסח שנות ה2000...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

...I'm so tired of being here


הגיעו כמה תוצאות של בדיקות שעשיתי.. יש לי מחלת הנשיקה..

הסחרחורות מתישות אותי, ובכלל.. ההרגשה הכללית חלשה ועייפה..

אני מנסה לקבל אלי תובנות מחיי היומיום האפרוריים..

ללמוד דבר אחד או שניים בכל יום חדש שנגלה אלי, אין ספק שזה קשה

אולי אפילו גם שוחק.. אבל חייבים..

 

שומעת את הקול קורא לי :

רוצי ילדה, רוצי.. אל תעצרי לשאול למה..

המראה לא משקרת- את כבר ילדה גדולה...

החלומות נמסים בשמש, נרקבים בגשם.. אל תתני לזה לקרות..

רוצי- ברחי בכל כוחך, אל מקום טוב

אל מקום אחר, מחוץ לריקנות ולרעב..

מחוץ לכאב לדמע ולדם..

 

או תרוצי את מרוץ החיים..

רדפי אחר הדברים הרגילים, כמו כולם..

תהיי יפה ותשתקי, אל תחפשי סיבות,

אל תחקרי למה.. רק רוצי..

כי זה מה שצריך פה

כי זה מה שכולם רוצים..

 

 

נכתב על ידי , 6/12/2007 22:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 37




1,556
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , דת , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיוסרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיוסרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)