לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קצת עלי

היי מה קורה? קוראים לי בר (מסקקי ככה כולם קוראים לי) כל מי שאוהב רוק מומן להכנס גם פאנק רוק יכולים בעצם כולם יכולים להכנס להגיב ולשאול שאלות אם אתם מחיפה אז בכייףףף דברו איתי חופשי לאב יו אול..... פיס אמיגוס.....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

הייי!!!!!.....


המון המון זמן לא הייתי פה לפחות שנה אז אני יספר לכם מה עבר עליי בשנה הזאת...

 

אז ככה  בשנה הזאת חברה שלי נסתה להתאבד (לא הצליח לה) אבל היא עכשיו בסדר

החברות שלי השתנו: אלמוג, אופיר,טל, שרית. ג'ני

התחלתי לשתות בערבי שישי וכן אני עושה כל כך הרבה שטויות שבא לי למות. בפעם האחרונה ששתיתי ידיד ממש טוב שלי איבד שליטה על עצמו (הוא שתה 17 שוטים או יותר) והוא התחיל להקיא את נשמתו תקשיבו חברים אם אתם יודעים שאסור לכם לשתות הרבה אז על תשתו הרבה אני מרשה לכם לשתות עד 7 שוטים סבבה לא יותר אני רוצה לשמור עלייכם....

 

אני פותחת פינה שבועית עכשיו כל סוף שבוע אני יכתוב לכם על איזה שיר אני ממליצה השבוע ותודיעו לי אם הוא יפה או סתם סבבה?

אז שיר השבוע הוא..........: רק ידידים של ביט 69 ומי שלא אוהב פאנק רוק ישראלי הוא יכול לשמוע CREEP של NIRVANA אז תהנו לכם מהם...

 

מקווה שנהנת לקרוא אני יכתוב לכם גם מחר....

 

לאב יו אוללל.....

 

סקס סמים ורוקנרול!!!!!!! פיס אמיגוס.......

נכתב על ידי , 2/3/2008 01:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 32

ICQ: 289236585 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למסקקי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מסקקי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)