לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BDSM

BDSM

כינוי: 

בן: 40

ICQ: 338761566 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

ניסיון שליטה שנגמר בדוגי


אני לא מאמין שאני כותב את זה שוב אחרי שעה של כתיבה כלום לא נישמר לי!!!

 

ליפני מספר חודשים הכרתי בחורה בשם שחר היא פשוט יפייפיה שקשה לתאר במילים

אחרי מספר שיחות מאוד עיניינות הברנו מצויין אחד לשניה מה המקום של כל אחד מאיתנו בקשר הזה וידענו בדיוק מה הפטזיה אחד של שניה.

היא אמרה שאין לה בעיה עם כלום חוץ מגמירות לפנים ולי אין בעיה לכבד את זה יש מספיק מקומות לגמור בהם...

פגישה ראשונה אצלה בדירה אני מגיעה מחכה לי הפתעה היא מובילה אותי ישר למקלחת בלי להגיד מילה אני רואה שתלויים שם שני מגבות וחלוק רחצה אחד אני עדיין מבולבל מכל זה מסיימים את מקלחת היא יוצאת ראשונה רק עם מגבת לגופה אני מתעטף בחלוק ויוצא אליה לחדר היא מחכה לי על 4 כמו כלבה מאולפת שיערה אסוף בשני קוקיות והחזה שלה זקוף כאליו היה מלא בסיליקון (ולא הוא לא) אני ניגש אלייה מתחיל ללטף אותה בשיער היא בלי שום היסוס דוחפת אותי למיטה מסירה מעליי את החלוק ומחילה לרדת לי את אחת הירידות הכי טובות שקיבלתי (להזכירכם עד עכשיו לא החלפנו מילה מאז שהגעתי)

היא מוציא את הזין שלי מהפה ומחילה לעלות כלפי מעלה תוך כדי שהיא מלקקת לי את הגוף אז הגיע נשיכה חזקה בפיטמה הכאב מטורף אבל הריגוש שנובע מזה גובר על הכל לא הבנתי מאיפה זה הגיע ומצאתי את עצמי שוכב על הגב כשהיא עומדת מעליי לאט לאט היא מתחילה להתיישב לי על הפנים ואז מגיע המילה הראשנה לערב "עכשיו תורך תתחיל" אני בלי לאבד שניה מתחיל לנשק לה את הכוס בליווי של ליקוקים ומציצות מטורפות שגרמו לה להרטבה בלתי פוסקת.

כעבור 3-4 דקות החלטתי שהיא נהנתה מספיק מהשליטה ומעכשיו אני ילמד אותה איך עושים את זה נכון...

דחפתי אותה מעליי היא נהלבה מה פתאום אני זורק אותה באמצע ירידה.

משכתי אותה אליי כשהיא על הבטן ובלי אזהרה מוקדמת היא מצאה את עצמה עם שני אצבעות עמוק מאוד מאחורה היא התחילה לצעוק שהיא לא רוצה את זה שבחיים לא נגעו לא בתחת, עכשיו כבר מאוחר להתחרת שתקי כלבה אני ילמד אותך מזה לנסות לשלוט עליי והוספתי אצבע שלישית ואיתה הגיע עוד צעקת כאב אחרי כמה רגעים יצאתי ממנה היא התחילה לנשום במהירות הפחד מה הולך להיות עכשיו התחיל להשטלת עלייה הפכתי אותה ותחלתי לשחק לה עם הדגדגן היא התחרמנה כלכך עד שהתחילה להתחנן שאני יחדור אלייה כבר המשכתי עוד כמה שניות כדי למתוח אותה עוד קצת ואז עזבתי אותה קמתי ויצאתי מהחדר היא לא ידעה מה קרה למה הלכתי פתאום ולאן אבל הכלבה ידעה שאני מנסה אותה ולא זזה מהמיטה רק מחכה שאני יחזור.

חיפסתי בבית שלה מספריים ואחרי שמצאתי חזרתי אלייה המבט שהיה לה על הפנים כשראתה שאני נכנס לחדר עם מספריים היה שווה הכל היא הייתה כלכך מבוהלת ומפוחדת.

אתה לא מתכוון לספר אותי נכון, את כרגע לא יכולה לשאול כלום אני עושה כרגע כל מה שבה לי אל תישכחי שאת הכלבה שלי

אבל אני אוהבת את השיער שלי ארוך, אז מה אני אוהב אותו קצר וככה הוא יהייה.

הבכי הגיע, את יודעת מצויין שזה עושה עליי רושם נכון?

אז למה לך לבכות לא חבל על הזמן של שניינו

טיפסתי אלייה למיטה כשהמספריים אצלי ביד העמדתי אותה על 4 והתחלתי לזיין אותה בדוגי הבכי התחלף מהר מאוד בגניחות וגמירות לא איחרו להגיע ואז גמרתי גם אני השיער בסוף נישאר כמו שהוא רק כי הדוגי היה מצויין

 

נכתב על ידי , 1/5/2008 14:10  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,243
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאדון עם מספריים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אדון עם מספריים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)