לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  טושטושית

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

קצרצרים 3


 

אני לא יודעת מה יותר עלוב, זה ששיחקנו היום "בינגו המערכה המחזורית" בשיעור כימיה, או זה שאשכרה נהנתי מזה.

 

***

 

אתמול בשיעור אנגלית המורה ביקש מאיתנו להגדיר מה זאת אהבה. עניתי לו שעד שאתה לא מאוהב אתה לא יכול לדעת בדיוק מה זאת אהבה, וברגע שיש לך אהבה, אתה לא צריך הגדרות. המורה הסתכל עלי במבט רציני ושאל "את רומזת שאין לי אהבה?" יופי, טושטושית, עד שסוף כל סוף הוצאת מהפה שלך משפט שלם באנגלית, המורה חושב שאת מנסה לפגוע בו.

 

***

 

המורה שלי לצרפתית אוהבת לתת ציונים במספרים לא שלמים. אני כבר מדמיינת איך היא נותנת לתלמידים ציון מגן של 91.54, והאנשים במשרד החינוך לא יודעים מה לעשות עם זה.

 

***

 

היום היה לי שיעור חופשי, אז הלכתי לספרייה של בי"ס, כי מזמן לא קראתי איזה ספר טוב. ביקשתי מהספרנית שתתן לי איזה ספר טוב, והיא נתנה לי את זכרונותיה של גיישה מאת ארתור גולדן. הספקתי לקרוא 3 פרקים בשיעור הזה. ספר טוב. הייתי לוקחת אותו הביתה, אבל אי אפשר לשאול יותר ספרים מהספרייה כי תיכף סוף שנה. בכל אופן, ספר מומלץ.

 

***

 

היום תחרות כוכב נולד עולה שלב. נכנסים לאולפן עם 3 מתמודדים, בניהם מיכל רשף הפייבוריטית שלי. החבר'ה במערכת רייטינג החליטו שהם מעדיפים את יעל שחר, ופשוט לא הפסיקו להלל אותה בטור שלהם על כוכב נולד (ועוד העיזו להגיד שמיכל רשף צריכה לעוף!) ואפילו בלוח השידורים ליד כוכב נולד הם שמו תמונה של יעל. חוצפה. ואני עוד חשבתי שהעיתונות עדיין אובייקטיבית, במידה מסויימת. על אחת כמה וכמה עיתון כמו רייטינג.

בכל אופן, בהצלחה למיכל רשף :-) אה, כן, וגם לשאר המתמודדים.

 

נכתב על ידי טושטושית , 21/5/2004 17:43  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטושטושית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טושטושית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)