לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  טושטושית

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

הולכת עם הזרם (או: פרוייקט האוהבים)


 

למרות שלא נרשמתי לעסק הזה במפורש, ולא ספרתי את הימים, ולא חשבתי בכלל שאני הולכת להיות חלק מזה, החלטתי ללכת עם הזרם ולפרסם פוסט שמח. כי למה לא, בעצם? אז מה אם לפעמים הכל נראה קצת לא טוב, ועצובים, ובוכים, ומקטרים. פעם אחת בשנה, בלי שום סיבה מיוחדת, זה יהיה נחמד לשים את הדאגות בצד ולכתוב פוסט שכולו שמחה.

 

אז בואו נראה.. דברים טובים? רשימה של דברים טובים (ורק טובים!) שקראו לי היום:

 

- קמתי בריאה מאוחר בבוקר.

- אכלתי ארוחת בוקר טעימה.

- לא הלכתי לבי"ס, כי היום שבת.

- נזכרתי כי גם מחר אני לא הולכת לבי"ס, כי קיבלנו יום חופש לכבוד המבחן במתמטיקה ביום שני.

- הצלחתי לפתור שני תרגילים קשים במיוחד בגיאומטריה, שניסיתי לפתור אותם כבר כמה ימים בלי הצלחה ממש...

- מישהו התקשר אלי סתם בשביל לשאול לשלומי.

- הסתכלתי מהחלון וראיתי ששתלו דברים חדשים בגינה בבית מולי, והיא נראת טוב מאוד.

- ראיתי תוכניות שאני אוהבת בטלוויזיה.

- דיברתי עם אנשים שאני אוהבת דרך האייסיקיו והמסנג'ר.

- רבצתי על הגב במשך די הרבה זמן בלי לעשות כלום, סתם בשביל להירגע.

- וקראתי המון פוסטים שמחים, שהעלו לי חיוך על הנשמה.

 

ודבר נוסף. חיפשתי ברשת איזשהו סיפור עם מוסר השכל לכבוד הפרוייקט הזה, ונתקלתי בסיפור הזה.

כשהייתי בכתה ח', המחנכת שלי עשתה לנו מה שמסופר בסיפור הזה. היא נתנה לנו לכתוב דברים טובים על כל אחד מהכתה ובסוף השנה ביחד עם התעודה כל אחד קיבל קרטון קטן, מקופל לשניים, שבתוכו רשומים הדברים הטובים שכתבו עליו. אני שומרת את הקרטון שלי טוב טוב במגירה (למרות שלא הכל שם כל כך טוב.. לא יודעת מה איתכם, אבל "חרשנית" זאת לא כזאת מחמאה גדולה בשבילי) ומידי פעם קוראת מה שכתבו עלי, ונעשת שמחה.

 

בכל אופן, מה שאני מנסה להגיד זה, תגידו לאנשים שאתם אוהבים, וגם לכאלה שפחות, מילה טובה, גם בלי איזשהו אירוע מיוחד, רק בשביל שידעו שהם חשובים למישהו בעולם הזה. תאמינו לי, לפעמים מילה אחת קטנה יכולה לעשות פלאים.

 

אז לסיום, פרוייקט אוהבים שמח לכולם, ואל תשכחו - always look on the bright side of life!

איזה פוסט רגשני.

 

נ.ב. - תקראו את הפוסט הקודם. הוא יצא לי די מוצלח, ולא קיבל מספיק תגובות לטעמי.

 

 



נכתב על ידי טושטושית , 22/5/2004 19:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטושטושית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טושטושית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)