לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  טושטושית

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

היום האחרון של חודש מאי.


 

אני אוהבת את חודש מאי. יש מזג אוויר טוב, מתאוששים מחופשת הפסח הארוכה, בדר"כ בבי"ס זאת תקופה רגועה, אוטוטו נגמרת השנה, השמש יוצאת מבעד לעננים, לובשים קצר, כפכפים, אבטיח, פריחות.. אין, אין על חודש מאי!

 

חודש מאי היה די מוצלח בשבילי. עברתי את שתי המתכונות הראשונות שלי (היסטוריה וצרפתית) בהצלחה, לא הייתי חולה אפילו פעם אחת (הישג!), ביליתי עם החברים המדהימים שלי וחזרתי לכתוב בבלוג הזה. מידי יום כמעט כתבתי משהו חדש, אתם קראתם. גיליתי מחדש כמה אני אוהבת לכתוב. אני אוהבת את השגרה הזאת של הכתיבה היומית-כמעט יומית. זה נותן הרגשה טובה.

 

ועכשיו חודש מאי נגמר. מחר כל ה-11 (או כבר 12?) דפים יעברו לארכיון, ולי יהיה דף נקי וחלק למלא בו את חודש יוני שלי.

 

מאחלת לי ולכולכם חודש יוני מוצלח.

 

נכתב על ידי טושטושית , 31/5/2004 20:26  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטושטושית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טושטושית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)