לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  טושטושית

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

הגיגים של בוקר


 

בוקר טוב. סוף כל סוף התעוררתי. טוב, הייתי חייבת לפתוח את הבוקר הראשון של החופש הגדול בדבר שהכי מאפיין את החופש הגדול - שינה ארוכה ארוכה..

 

***

 

אתמול יצאתי עם חברים למקס ברנר בהרצליה. היה ממש טעים. (מרק שוקולד זה דבר שולט. ומתוק.) אח"כ הלכנו לחוף הרצליה, ובדרך התנהלה השיחה הבאה:

 

היא: אם אנחנו ממשיכים לשם (מצביעה על שביל), לאן נגיע?

הוא: לתל ברוך

היא: איפה שכל הזונות?

הוא: יאפ.

היא: יופי! אני מחפשת עבודת חופש..

הוא: כמה תקחי לשעה?

היא: 250 שקל

הוא: וואי, את זולה!

היא: תרתי משמע

 

שרנו שירים מוזרים בקולי קולות. אני חושבת שאנחנו ההוכחה שאפשר להשתכר משוקולד.

 

***

 

תודה לכולכם על התגובות החיוביות על העיצוב החדש מהפוסט הקודם. כל הקרדיט - לגילה. (לינק בצד) בכותרת ביקשתי שהיא תכניס גם את הפרח. היה לי קשה להיפרד.. הגדלתי גם את הכתב, (יש לי הרגשה שאחזור לקטן מהר מאוד) ,הערת עריכה: חזרתי לקטן. אשמח לשמוע מה אתם מעדיפים ונפטרתי מהבלינקים. הדבר היחידי שחסר לי זה קצת ורוד.. נראה איפה אני יכולה לשלב את זה.

 

***

 

הרמקולים בטלוויזיה התקלקלו. welcome to a world of silence.

 

***

 

ה-22.5 היה יום האוהבים בישראבלוג. ה-22.6 יהיה יום ללא ישראבלוג. מי מתכנן לנו משהו ל-22 של החודש הבא?...

נכתב על ידי טושטושית , 21/6/2004 14:50  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטושטושית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טושטושית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)